Помпата работи,пробвах я.
Проблемът:Когато натисна копчето на дистанционното помпичката забръмчава,НО не отключва.Отварям с ключа(през това време онова си бръмчи)и чак когато отключа ръчно всички врати помпата се сеща да спре.
При заключване от дистанционното всички врати се заключват,НО отново помпата не спира,това става след около 20 секунди.
Моля някой ако се сеща да помага,че взе да ме отказва тоя Голф.
Мерси.
Проблем с централното на Голф 3
-
iron4o10
- Мнения: 285
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз също брах доста ядове с моето централно.
Заключва, но не отключва.
Слабото място на моя беше влагата.
Както и да оплътнявах кутиява винагиимаше влага и окисляваше платката
Смених две помпички докатосе науча.
1.Проверяваш за скъсан изваден маркуч(нормално е да бръмчи помпичката 2-3 сек.)
Проверяваш навсякъде, около вратите особенно, както ти е казал колегата.
2.Когато си сигурен, че нямаш от никъде "изтичане на вакуум", разглобяваш черната кутия.
3.Изчистваш много добре платката от окисления и проверяваш всички елементи дали не са окислили и имат връзка с пистите.Ако всичко е ОК изсушаваш добре платката и монтираш обратно.
4.Ако не работи(заключва, но не отключва-помпичката трябва да върти най много 2-3 сек иначе ще изгори за това трябва да си оправил вакуум-а) има едно реле което обръща посоката на въртене на попичката(веднуж в едната страна за да смуче, после в другата за да отключва) сменяш го-има такова в магазините за ел. части.
5.Изолираш добре кутията от влага- аз лично моята съм я капсулирал с поксипол(потапял съм я в леген с вода и няма пробойни от никъде не излиза въздух).
Заключва, но не отключва.
Слабото място на моя беше влагата.
Както и да оплътнявах кутиява винагиимаше влага и окисляваше платката
Смених две помпички докатосе науча.
1.Проверяваш за скъсан изваден маркуч(нормално е да бръмчи помпичката 2-3 сек.)
Проверяваш навсякъде, около вратите особенно, както ти е казал колегата.
2.Когато си сигурен, че нямаш от никъде "изтичане на вакуум", разглобяваш черната кутия.
3.Изчистваш много добре платката от окисления и проверяваш всички елементи дали не са окислили и имат връзка с пистите.Ако всичко е ОК изсушаваш добре платката и монтираш обратно.
4.Ако не работи(заключва, но не отключва-помпичката трябва да върти най много 2-3 сек иначе ще изгори за това трябва да си оправил вакуум-а) има едно реле което обръща посоката на въртене на попичката(веднуж в едната страна за да смуче, после в другата за да отключва) сменяш го-има такова в магазините за ел. части.
5.Изолираш добре кутията от влага- аз лично моята съм я капсулирал с поксипол(потапял съм я в леген с вода и няма пробойни от никъде не излиза въздух).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта