Скърцъцване м/у 1ва и 2ра, 2ра и 3та????

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Нед 05 ное 2006 6:11


lyubeto написа:И аз съм с ЕZ и се чува при потегляне само че не скърцане а едо чукане и при рязкото подаване или отнемане на газ същото и ме изнервя адски много! чудя се дали не е от тампона на двигателя?
мммда




Потребителски аватар
lyubeto
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lyubeto » Нед 05 ное 2006 20:01


а какви пари върви този тампон и трудно ли се сменя? :)


Потребителски аватар
rojo
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 11:44
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот rojo » Пон 06 ное 2006 10:25


lyubeto написа:И аз съм с ЕZ и се чува при потегляне само че не скърцане а едо чукане и при рязкото подаване или отнемане на газ същото и ме изнервя адски много! чудя се дали не е от тампона на двигателя?

Аз вече си мисля, че е от това. Само не знам дали има значение загравянето на двигателя, защото след като позагрее, скърцането осезаемо намалява.


Потребителски аватар
lyubeto
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lyubeto » Пон 06 ное 2006 12:17


при мене е обратното като загрее почукването се увеличава.


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 06 ное 2006 13:37


rojo написа:Аз вече си мисля, че е от това. Само не знам дали има значение загравянето на двигателя, защото след като позагрее, скърцането осезаемо намалява.


Мдааа... като загрее и при мен намалява/изчезва


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 06 ное 2006 16:47


lyubeto написа:а какви пари върви този тампон и трудно ли се сменя? :)
Ми те са 3 мисля.Дали е трудно?"лесно нема" :).Трябва ти канал. За цената :dontknow: .Най-добре пусни нова тема,за да ти отговорят колегите,които са се сблъсквали пряко с проблема. :idea:


Потребителски аватар
rojo
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 11:44
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот rojo » Пет 29 авг 2008 7:49


Преди няколко дни смених тампон на скоростната кутия. От тогава скърцането изчезна. Ако се появи пак, ще си променя поста, но мисля, че проблемът беше в този тампон. :wink:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пет 29 авг 2008 7:52


е това се казва Успех :lol:
тема за проблем от 2006-та
проблема отстранен 2008-ма :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пет 29 авг 2008 8:02


santo_trafficante написа:е това се казва Успех :lol:
тема за проблем от 2006-та
проблема отстранен 2008-ма :lol: :lol: :lol:

Важното е че колегата е упорит :kef: :lol: : vw fen


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Скърцъцване м/у 1ва и 2ра, 2ра и 3та????

Мнениеот eng.Kostadinov » Пет 29 авг 2008 23:10


Pavcho2 написа:Еми момци проблема е следния:
Трйгвам на 1ва настъпвам я до около 3500-4000 оборота и при смяна на предавката(2ра) се чува скърцъцване след това и между 2ра и 3та при същото положение.
Зле ли е, проблем ли е, от къде е и как се маха ако е проблем ?
Голф2 1989 1.6 Карб(бензин) PN(по последни сведения)


Колега, който не е карал голф 2-ка той не се е оплакал от такова скърцане. При мен същата работа карам голф същия като теб 1989 1.6 PN двигател с електронен карбуратор. До колкото съм осведомен това скърцане е по скоро като хъркане. Дължи се на повреден синхронизатор на втората. При другите, които скърца като пуснат газта по скоро може да е разхлабен притискател на съединителя. За синхронизатора, ако се включва при по ниски обороти и не се чува такова скърцане. Обикновено на всички двойки им влиза трудно втората. При някой може да намалява просто защото като покарат и се поразбърква маслото в скоростната кутия. Някой поглеждал ли си е маслото?
Аз обаче имам молба към теб и всички, които имат такива голфове с електронен карбуратор. Имам нужда да тествате нещо и да ми кажете какви са резултатите. Става дума за едно метално клапанче от дясната страна на карбуратора с черна букса с две кабелчета, в клапана влиза един "П" образен гумен маркуч, в другия край на П образния маркуч влиза една жълта тръбичка, която отива във филтъра за изпаренията от резервоара. Молбата ми е да свалите този П образен маркуч и да ми кажете силно ли смуче или слабо и какво става като подадете газ и изобщо като го свалите. Утре ще постна снимки за да покажа точно какво имам предвид.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пон 01 сеп 2008 15:21


Колега eng.Kostadinov преди вече поне 10 месеца си смених скоростната кутия ... оказа се че са ми заминали лагери вътре така и не се занимавах да я поправям и нямах и време. Та така по повод това което си писал за карбуратора ... оказа се че съм с мотор РФ а не ПН което е обикновен карбуратор 2Е2 без електроника. И от там нататъка темата мисля, че е за ключ понеже вече се отклонява от главния смисъл. :beer


Потребителски аватар
rojo
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 11:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Скърцъцване м/у 1ва и 2ра, 2ра и 3та????

Мнениеот rojo » Вто 16 дек 2008 9:35


eng.Kostadinov написа:... До колкото съм осведомен това скърцане е по скоро като хъркане. Дължи се на повреден синхронизатор на втората. При другите, които скърца като пуснат газта по скоро може да е разхлабен притискател на съединителя. За синхронизатора, ако се включва при по ниски обороти и не се чува такова скърцане. Обикновено на всички двойки им влиза трудно втората...


Оказа се, че тампонът на скоростната не е причината за "прескърцавнето". Вероятно е това, което казва колегата. А "хъркането" при превключване от 1-ва на 2-ра е друга бира.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта