мммдаlyubeto написа:И аз съм с ЕZ и се чува при потегляне само че не скърцане а едо чукане и при рязкото подаване или отнемане на газ същото и ме изнервя адски много! чудя се дали не е от тампона на двигателя?
Скърцъцване м/у 1ва и 2ра, 2ра и 3та????
lyubeto написа:И аз съм с ЕZ и се чува при потегляне само че не скърцане а едо чукане и при рязкото подаване или отнемане на газ същото и ме изнервя адски много! чудя се дали не е от тампона на двигателя?
Аз вече си мисля, че е от това. Само не знам дали има значение загравянето на двигателя, защото след като позагрее, скърцането осезаемо намалява.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
eng.Kostadinov
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Скърцъцване м/у 1ва и 2ра, 2ра и 3та????
Pavcho2 написа:Еми момци проблема е следния:
Трйгвам на 1ва настъпвам я до около 3500-4000 оборота и при смяна на предавката(2ра) се чува скърцъцване след това и между 2ра и 3та при същото положение.
Зле ли е, проблем ли е, от къде е и как се маха ако е проблем ?
Голф2 1989 1.6 Карб(бензин) PN(по последни сведения)
Колега, който не е карал голф 2-ка той не се е оплакал от такова скърцане. При мен същата работа карам голф същия като теб 1989 1.6 PN двигател с електронен карбуратор. До колкото съм осведомен това скърцане е по скоро като хъркане. Дължи се на повреден синхронизатор на втората. При другите, които скърца като пуснат газта по скоро може да е разхлабен притискател на съединителя. За синхронизатора, ако се включва при по ниски обороти и не се чува такова скърцане. Обикновено на всички двойки им влиза трудно втората. При някой може да намалява просто защото като покарат и се поразбърква маслото в скоростната кутия. Някой поглеждал ли си е маслото?
Аз обаче имам молба към теб и всички, които имат такива голфове с електронен карбуратор. Имам нужда да тествате нещо и да ми кажете какви са резултатите. Става дума за едно метално клапанче от дясната страна на карбуратора с черна букса с две кабелчета, в клапана влиза един "П" образен гумен маркуч, в другия край на П образния маркуч влиза една жълта тръбичка, която отива във филтъра за изпаренията от резервоара. Молбата ми е да свалите този П образен маркуч и да ми кажете силно ли смуче или слабо и какво става като подадете газ и изобщо като го свалите. Утре ще постна снимки за да покажа точно какво имам предвид.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега eng.Kostadinov преди вече поне 10 месеца си смених скоростната кутия ... оказа се че са ми заминали лагери вътре така и не се занимавах да я поправям и нямах и време. Та така по повод това което си писал за карбуратора ... оказа се че съм с мотор РФ а не ПН което е обикновен карбуратор 2Е2 без електроника. И от там нататъка темата мисля, че е за ключ понеже вече се отклонява от главния смисъл. 

Re: Скърцъцване м/у 1ва и 2ра, 2ра и 3та????
eng.Kostadinov написа:... До колкото съм осведомен това скърцане е по скоро като хъркане. Дължи се на повреден синхронизатор на втората. При другите, които скърца като пуснат газта по скоро може да е разхлабен притискател на съединителя. За синхронизатора, ако се включва при по ниски обороти и не се чува такова скърцане. Обикновено на всички двойки им влиза трудно втората...
Оказа се, че тампонът на скоростната не е причината за "прескърцавнето". Вероятно е това, което казва колегата. А "хъркането" при превключване от 1-ва на 2-ра е друга бира.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта

.Най-добре пусни нова тема,за да ти отговорят колегите,които са се сблъсквали пряко с проблема. 
