Проблем с копчето за централно - Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Мнениеот Haralampi » Вто 23 дек 2008 21:52


anger написа:А кабелите в гумения маншон провери ли?

01358 - Schalter fьr Innenverriegelung: Fahrerseite (E150)
29-00 - Short to Ground

Тук пише, че дава накъсо към маса...
:075:


тази не я повтори непосредствено след разглабянето и сглабянто на блока с бутоните... само другата. може и вече да се е появила отново - не съм проверявал от тогава.

кой гумен маншон? между вратата и купето? - там има само сноп добре облечени в обшивка кабели, които есетсвено вътре не мога да видя но обшивката бе в перфектно състояние. :dontknow:




Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Вто 23 дек 2008 22:22


Да, за маншона към купето говоря.
виж сега, отиди на http://volkswagen.msk.ru
След това отиваш на Электрооборудование, избираш VW Golf 4/Bora, след това Volkswagen Golf/Jetta: Comfort System (with power windows) (eng.) Система комфорт (from Sept 1998).
Според описанието (първата схема) кафяво - синият проводник отива към маса. Добре е да го дублираш и да опиташ. Но пак ти казвам, за мен проблема е в студени спойки в бравата.


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Мнениеот Haralampi » Сря 24 дек 2008 12:31


anger написа:Да, за маншона към купето говоря.
виж сега, отиди на http://volkswagen.msk.ru
След това отиваш на Электрооборудование, избираш VW Golf 4/Bora, след това Volkswagen Golf/Jetta: Comfort System (with power windows) (eng.) Система комфорт (from Sept 1998).
Според описанието (първата схема) кафяво - синият проводник отива към маса. Добре е да го дублираш и да опиташ. Но пак ти казвам, за мен проблема е в студени спойки в бравата.


Мерси и за този линк!

Добре де, но защо аз си мисля (нека някой, който е отварял вратата да каже!?) че снопа кабели от контролния блок с копчета заминава директно за навън и няма директна връзка с бравата? Т.е. мисля че бравата се управлява недиректно от копчетата, което би я изключило като проблемна зона, тъй като при всякакъв друг вид командване тя реагира адекватно.....

А и ако приемем че може да си прав, защо да не е тогава която и да е друга врата(брава)!?


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Сря 24 дек 2008 12:47


Ба ли го, 100 пъти съм отварял шофьорската врата и хич не съм обръщал внимание къде отива този сноп. От шофьорската брава се управляват останалите. Следователно (щом при други действия всичко си работи) проблема трябва да се локализира във връзката между бутона и бравата. Ама така малко от разстояние е кофти...трябва да се рови и да се търси проблема. Само за твое сведение при мен при перфектно работещи централно, лампи и т. н. и в предните 2 врати имаше студени спойки. Имал съм доста сериозен проблем на Голфа пак от студени спойки, ако се поровиш из темите ще го намериш (както и решението му), но това е друга бира. Свалянето на бравата не е трудно, иска се само внимание и да не се бърза.


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Мнениеот Haralampi » Сря 24 дек 2008 12:58


Би ли ми обяснил как и за какво се ползват посочените на една от схемите Клещи "А" при отваряна на вратата? Болтовете вече са ясни къде са, но после? страх ме е като я (ги) разглобя да не почне всичко да скрибуца по време на път!? :(


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Сря 24 дек 2008 13:07


Като гледам така клещите се ползват за лост. Щипките се разкачат лесно, по - добре ползвай линка, който съм дал от вортекса - там е по - ясно. Вместо клещи може да ползваш отвертка (сравнително яка) и ако те е страх да не надереш нещо, може да я увиеш с хартиено тиксо или парцалче. По - кофти е разкачането на бравата. Но там в линка всичко е снимано добре и е ясно. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта