Комутатор на Г3?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Пет 17 фев 2006 15:44


Тези симптоми са за датчик на Хол в делкото.
А що се касае за бобината и комутатора те са прикрепени един към друг с два винта и могат да се сменят по отделно.




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 17 фев 2006 15:55


Golf III fan написа:Тези симптоми са за датчик на Хол в делкото.
А що се касае за бобината и комутатора те са прикрепени един към друг с два винта и могат да се сменят по отделно.

:да:


Потребителски аватар
dexter
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот dexter » Пет 17 фев 2006 21:20


На мен ми казаха че също имам проблем с комутатора, тъи като ми гасне като мина през локва(иначе нямам проблем по време на дъжд или при сухо време). Как да разбера дали е така? - тя колата като ми угасне и вдигна капака всичко е във вода - ремъците хвърлят вода по капака ,тя се разстила по него и капе върху всичко вътре - бобина, делко, кабели, колектори, алтернатор... - всичко е във вода.
Датчикът на Хол в делкото е като малко транзисторче и там текът малки токове - като се намокри, не вярвам да оказва такова влияние - по- скоро гасненето е нещо от високото напрежение, така че, понеже не ми е ясна работата с комутатора -какво ще кажете?- може ли да е от него?


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Пет 17 фев 2006 21:29


dexter написа:На мен ми казаха че също имам проблем с комутатора, тъи като ми гасне като мина през локва(иначе нямам проблем по време на дъжд или при сухо време).


Pinci имаше същият проблем и май го реши, нека сподели как? :lol:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 18 фев 2006 13:05


dexter написа:На мен ми казаха че също имам проблем с комутатора, тъи като ми гасне като мина през локва(иначе нямам проблем по време на дъжд или при сухо време). Как да разбера дали е така? - тя колата като ми угасне и вдигна капака всичко е във вода - ремъците хвърлят вода по капака ,тя се разстила по него и капе върху всичко вътре - бобина, делко, кабели, колектори, алтернатор... - всичко е във вода.
Датчикът на Хол в делкото е като малко транзисторче и там текът малки токове - като се намокри, не вярвам да оказва такова влияние - по- скоро гасненето е нещо от високото напрежение, така че, понеже не ми е ясна работата с комутатора -какво ще кажете?- може ли да е от него?



твоя проблем се решава с подкалници(ако нямаш) или кора под мотора!


относно бобината, на старите Г3 са по отделно бобината и комутатора(обикновенно са Telefunken), на новите са капсуловани заедно(Beru), по магазините има китайски за по 60кинта(някъде се опитват да ги пробутат като италиански :idea: ) и най-вече немски Hugo за по 120 - 160 кинта. Иначе Beru май са доста скъпички - от 180 нагоре, не знам дали са капсуловани :?: като се прецака колата гасне и няма палене повече :?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта