Тези симптоми са за датчик на Хол в делкото.
А що се касае за бобината и комутатора те са прикрепени един към друг с два винта и могат да се сменят по отделно.
Комутатор на Г3?
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На мен ми казаха че също имам проблем с комутатора, тъи като ми гасне като мина през локва(иначе нямам проблем по време на дъжд или при сухо време). Как да разбера дали е така? - тя колата като ми угасне и вдигна капака всичко е във вода - ремъците хвърлят вода по капака ,тя се разстила по него и капе върху всичко вътре - бобина, делко, кабели, колектори, алтернатор... - всичко е във вода.
Датчикът на Хол в делкото е като малко транзисторче и там текът малки токове - като се намокри, не вярвам да оказва такова влияние - по- скоро гасненето е нещо от високото напрежение, така че, понеже не ми е ясна работата с комутатора -какво ще кажете?- може ли да е от него?
Датчикът на Хол в делкото е като малко транзисторче и там текът малки токове - като се намокри, не вярвам да оказва такова влияние - по- скоро гасненето е нещо от високото напрежение, така че, понеже не ми е ясна работата с комутатора -какво ще кажете?- може ли да е от него?
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
dexter написа:На мен ми казаха че също имам проблем с комутатора, тъи като ми гасне като мина през локва(иначе нямам проблем по време на дъжд или при сухо време). Как да разбера дали е така? - тя колата като ми угасне и вдигна капака всичко е във вода - ремъците хвърлят вода по капака ,тя се разстила по него и капе върху всичко вътре - бобина, делко, кабели, колектори, алтернатор... - всичко е във вода.
Датчикът на Хол в делкото е като малко транзисторче и там текът малки токове - като се намокри, не вярвам да оказва такова влияние - по- скоро гасненето е нещо от високото напрежение, така че, понеже не ми е ясна работата с комутатора -какво ще кажете?- може ли да е от него?
твоя проблем се решава с подкалници(ако нямаш) или кора под мотора!
относно бобината, на старите Г3 са по отделно бобината и комутатора(обикновенно са Telefunken), на новите са капсуловани заедно(Beru), по магазините има китайски за по 60кинта(някъде се опитват да ги пробутат като италиански



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта