Помощ-питане за кабели на свещи
Помощ-питане за кабели на свещи
здравеите на вси4ки съфорумци.понеже сам голям "маистор" ре6их да си сменя сам кабелите на свещите.сигорно ще си кажете-фасулска работа.предполагам 4е е така но ако се сменят един по един.а не като мене смъкнах всички стари и ха сега де.моля помогнете как е реда кои е пррви цилиндър откъм делкото или от др страна.как се броят 1 2 3 4 или 1 3 4 2 .как се подреждат на самата капа4ка по 4асовниковата стрелка или обратно пък ако ме насо4ите към някоя снимка ще съм мн благодарен.колата е голф 2 1и6 карбуратор.БЛАГОДАРЯ
- kasidi
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Помощ-питане за кабели на свещи
1342 е колега .По чесовниковата стрелка се редят на дистрибуторната капачка ,мисля че имаше някакъв белег на нея.Ако някой колега разполага със снимка да помага,аз нямам.Дано да съм ти помогнал.
Re: Помощ-питане за кабели на свещи
благодаря
така бяха подредени но не знаех кои е първи на делкото
оказа се този над вакуум4ето по часовниковата стрелка в последователност1342
благодаря за насоката
така бяха подредени но не знаех кои е първи на делкото
оказа се този над вакуум4ето по часовниковата стрелка в последователност1342
благодаря за насоката
Re: Помощ-питане за кабели на свещи
За да не пускам друга тема ще продължа тази.значи продължава да прекъсва пуистия му и курник.днес сложих нови капачка и палец.проблемите продължават след превклиучване на по висока предавка в оборотите от 1200 1300 до над 2000 работи се едно на 2 цилиндъра.като 4е ли няма пълно изгаряне и като мине 2500 оборота с много мъки придръпва добре и пак по4ва да тресе.4удя се ве4е къде да гледам.помагаите 4е немам нерви ве4е па и ми писна да сменям 4асти дет въоб6те не са си били за смяна
възможно ли е да е някои вакуум и ако да кои от си4ките тръболяци?
възможно ли е да е някои вакуум и ако да кои от си4ките тръболяци?- zdravko_gti
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Помощ-питане за кабели на свещи
колега пробваи свештите зами от ниакои други и виж на мен беше така 
Re: Помощ-питане за кабели на свещи
свещи НЖК нови кабели ТЕСЛА нови дистрибуторна капа4ка и палец сменени днес без абсолиутно никаква промяна
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Помощ-питане за кабели на свещи
и аз смених въпросните консумативи. Обаче новата дистрибуторна капачка ми правеше проблем
а уж нова - Олимпус (някаква измислена) - не искаше да запали на стартер, дори и след сменен клеморед, палеше само на бутане. Сложих старата капачка - оригинална BOSH и всичко се оправи!!!
Та предложението ми е да пробваш със старата капачка, може и да помогне!!!
Та предложението ми е да пробваш със старата капачка, може и да помогне!!!
Re: Помощ-питане за кабели на свещи
ша се ходи по сервизи то са е жидяло ама дано избягат по малко пари.след това ще пиша какво всъ6тност е било.ина4е благодаря на вси4ки които отговориха
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Помощ-питане за кабели на свещи
xPLOID написа:ша се ходи по сервизи то са е жидяло ама дано избягат по малко пари.след това ще пиша какво всъ6тност е било.ина4е благодаря на вси4ки които отговориха
Измери компресията !! че е най-бързо и лесно. Описаното съм преживял с 2ката - нислка компресия на 1цилиндър, на ниски обороти мъка ,над 2000 об се вклщчва цилиндъра. След смяна на сегменти, ремонт на глава се оправи
Щом свеши, кабели, капачка , палец са нови / а може и на менета да си налетял/.
Други възможности бубината да прави въртели или комутатора.
-
mihata8206
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gara elin pelin
Re: Помощ-питане за кабели на свещи
колега,виж да не ти е испаднал вакума на сервото
Re: Помощ-питане за кабели на свещи
вакуум на сервото?днес забелязах 4е 4увствително ми е спаднала нивото на спира4ната те4ност.възможно ли е да има нещо общо с проблема?6тото и спира4ките фа6тат една идея по малко.има вакуум от сервото към къде?карбуратор?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта