проблем с перката на радиатора
проблем с перката на радиатора
зрд. днеска си сменям маслото и докато промивам двигателя температурата стигна 90г. и вместо да се пусне перката почна да пуши от нещо като реотан точно над перкара. маслара докато мислеше че нещо е блокирала и я въртеше малко след това тя си тръгна сама но той вика че тръгнала направо на 2-ра скорост перката. някои знае ли какво е това и нормално ли е? никога не ми е загрявала повече от 90г. ама това пушене а и това реотанче май се нагря до червено в началото.... колата е голф 3 гти 8в едишан


ти си като моя случай - трябва да смениш моторчето с перката.
за да си сигирен извади куплуга от датчика за включване, който е на радиатора и дай на късо първо лявото крайно и средното, а после двете крайни. ако е здрав мотора в първия случай ще завърти по- бавно, а във втория по-бързо. ако не е така занчи си за смяна на мотора.
за да си сигирен извади куплуга от датчика за включване, който е на радиатора и дай на късо първо лявото крайно и средното, а после двете крайни. ако е здрав мотора в първия случай ще завърти по- бавно, а във втория по-бързо. ако не е така занчи си за смяна на мотора.
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с перката на радиатора
angell написа:зрд. днеска си сменям маслото и докато промивам двигателя температурата стигна 90г. и вместо да се пусне перката почна да пуши от нещо като реотан точно над перкара. маслара докато мислеше че нещо е блокирала и я въртеше малко след това тя си тръгна сама но той вика че тръгнала направо на 2-ра скорост перката. някои знае ли какво е това и нормално ли е? никога не ми е загрявала повече от 90г. ама това пушене а и това реотанче май се нагря до червено в началото.... колата е голф 3 гти 8в едишан
Абсолютно същото ми се случи и на мен, но просто перката ми беше блокирала и съпротивлението почна да пуши и се нагря до червено, след като я разблокирах ( така и не разбрах какво я беще блокирало) всичко си е ОК.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Moга само да честитя на потърпевшите новият ел.мотор
Миналият август го взех за 98 лв 2 скоростен за Голф 3 ка.
Но смяната е мамата си... Вади се предна решетка решетка,точат се води, вади се радиатор . И едва тогава се стига до ел.мотора.
После по обратният път. Особено шибано е слагането на скобата на долният маркуч на радиатора - пречи хидравликата.
На заслужилите нов ел.двигател " честито"

Миналият август го взех за 98 лв 2 скоростен за Голф 3 ка.
Но смяната е мамата си... Вади се предна решетка решетка,точат се води, вади се радиатор . И едва тогава се стига до ел.мотора.
После по обратният път. Особено шибано е слагането на скобата на долният маркуч на радиатора - пречи хидравликата.
На заслужилите нов ел.двигател " честито"
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Голфа ми е 95 год АЕК , но със сигурност не е двускоростен, т.к. в него влизат 2 жици. Има съпротивление до перката като реотан , на което не знам каква е ролята. Предполагам ,че или е за по-ниска скорост на мотора ( което не го прави двускоростен ) или е някаква защита ( както ми беше блокирало моторчето ако гонямаше това съпротивление да обере целия пад на напрежение върху него , може би щях да съм със 100 лв. назад вече ( както пожела колегата по-горе). А за демонтаж ми се струва много лесно. Та въпроса ми е : колко жици излизат от двускоростния мотор ( като се абстрахираме от резистора.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
При моя случай са 3 жици. Но при мен превключването на ниски и високи обороти става от датчика на радиатора.
И при теб пак трябва да са 3 иначе няма как да се закъси резистора.
при теб като е блокирал е включил през резистора и той е изгорял. Но , ако си вдигнал повечко температура и да се включи мотора на високата скорост щеше да си с последствия като мен.
При мен има предпазител във веригата , но намотката на ротора беша се опекла преди да изгори той. При мен беше механично блокиране вътре в самият ел.мотор от счупена пластинчата пружина.
И при теб пак трябва да са 3 иначе няма как да се закъси резистора.
при теб като е блокирал е включил през резистора и той е изгорял. Но , ако си вдигнал повечко температура и да се включи мотора на високата скорост щеше да си с последствия като мен.
При мен има предпазител във веригата , но намотката на ротора беша се опекла преди да изгори той. При мен беше механично блокиране вътре в самият ел.мотор от счупена пластинчата пружина.

- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
kris11 написа:При моя случай са 3 жици. Но при мен превключването на ниски и високи обороти става от датчика на радиатора.
И при теб пак трябва да са 3 иначе няма как да се закъси резистора.
при теб като е блокирал е включил през резистора и той е изгорял. Но , ако си вдигнал повечко температура и да се включи мотора на високата скорост щеше да си с последствия като мен.
При мен има предпазител във веригата , но намотката на ротора беша се опекла преди да изгори той. При мен беше механично блокиране вътре в самият ел.мотор от счупена пластинчата пружина.
Прав си . Добре че не включи високата скорост , че нея нямаше кой да я предпази. Между другото пак гледах моторчето. Влизат една кафява и една синя жица на кабелни обувки. На резистора отиват синя и зелена жици. Като се вгледах забелязах че последователно на съпротивлението глупавите германци са сложили и термозашита. Мисля си че логиката е такава: ако блокира моторчето през реотана протича голям ток нагрява се и термозашитата изключва веригата. Между другото къде мога да си намеря схема на тази част от електриката, зашото моторчето ми тръгва и от климатика , така че при мен емалко по-сложно
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/volkswagen.html[url]
http://volkswagen.msk.ru/
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09
A тук може да огледаш за резервни части :
http://www.vagcat.com/[url]
http://volkswagen.msk.ru/
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09
A тук може да огледаш за резервни части :
http://www.vagcat.com/[url]
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта