проблем с перката на радиатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с перката на радиатора

Мнениеот angell » Пет 17 мар 2006 12:25


зрд. днеска си сменям маслото и докато промивам двигателя температурата стигна 90г. и вместо да се пусне перката почна да пуши от нещо като реотан точно над перкара. маслара докато мислеше че нещо е блокирала и я въртеше малко след това тя си тръгна сама но той вика че тръгнала направо на 2-ра скорост перката. някои знае ли какво е това и нормално ли е? никога не ми е загрявала повече от 90г. ама това пушене а и това реотанче май се нагря до червено в началото.... колата е голф 3 гти 8в едишан




Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 17 мар 2006 14:54


ами без да претендирам за точен отговор да не ти е изпържила първа скорост на моторчето?


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pi » Пет 17 мар 2006 15:29


:wink: виж си датчика за температура на редиатора, това за перката лесно можеш да го провериш просто извади куплунга който влиза в датзика за темп. долу в радиатора и дай накъсо, ако ти върти перката, значи не е проблема от ел.двигателя за вентилатора, а от датчика, той има две степени ако не се лъжа 105, и предпазна 115 градуса, та ако не е сменян дълго от наляганто леко се вдлъбва, ако го сменяте ще го разгледаш внимателно. Аз имах същия проблем работеше ми само втората степен и все ми се струваше, по задръстванията че колата ми загрява. Оказа се датчика. Провери го както ти казах, наконтакт , го шунтирай/ дай на късо/ последователно за първа и втора степен, и ако перката движи, проблема е в датчика :lol:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пет 17 мар 2006 15:40


пробвай с търсачката ;)

П.С предлагам търсачката да се направи с по-голям шрифт че да се види отдалече и да е червена по възможност

Търсене
Търсене
Търсене
Търсене
Търсене


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Съб 18 мар 2006 13:26


ти си като моя случай - трябва да смениш моторчето с перката.

за да си сигирен извади куплуга от датчика за включване, който е на радиатора и дай на късо първо лявото крайно и средното, а после двете крайни. ако е здрав мотора в първия случай ще завърти по- бавно, а във втория по-бързо. ако не е така занчи си за смяна на мотора.


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: проблем с перката на радиатора

Мнениеот Boko* » Съб 25 мар 2006 7:27


angell написа:зрд. днеска си сменям маслото и докато промивам двигателя температурата стигна 90г. и вместо да се пусне перката почна да пуши от нещо като реотан точно над перкара. маслара докато мислеше че нещо е блокирала и я въртеше малко след това тя си тръгна сама но той вика че тръгнала направо на 2-ра скорост перката. някои знае ли какво е това и нормално ли е? никога не ми е загрявала повече от 90г. ама това пушене а и това реотанче май се нагря до червено в началото.... колата е голф 3 гти 8в едишан


Абсолютно същото ми се случи и на мен, но просто перката ми беше блокирала и съпротивлението почна да пуши и се нагря до червено, след като я разблокирах ( така и не разбрах какво я беще блокирало) всичко си е ОК.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 25 мар 2006 19:00


Moга само да честитя на потърпевшите новият ел.мотор :D
Миналият август го взех за 98 лв 2 скоростен за Голф 3 ка.
Но смяната е мамата си... Вади се предна решетка решетка,точат се води, вади се радиатор . И едва тогава се стига до ел.мотора.
После по обратният път. Особено шибано е слагането на скобата на долният маркуч на радиатора - пречи хидравликата.
На заслужилите нов ел.двигател " честито"


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Съб 25 мар 2006 19:45


Голфа ми е 95 год АЕК , но със сигурност не е двускоростен, т.к. в него влизат 2 жици. Има съпротивление до перката като реотан , на което не знам каква е ролята. Предполагам ,че или е за по-ниска скорост на мотора ( което не го прави двускоростен ) или е някаква защита ( както ми беше блокирало моторчето ако гонямаше това съпротивление да обере целия пад на напрежение върху него , може би щях да съм със 100 лв. назад вече ( както пожела колегата по-горе). А за демонтаж ми се струва много лесно. Та въпроса ми е : колко жици излизат от двускоростния мотор ( като се абстрахираме от резистора.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 26 мар 2006 11:20


При моя случай са 3 жици. Но при мен превключването на ниски и високи обороти става от датчика на радиатора.
И при теб пак трябва да са 3 иначе няма как да се закъси резистора.
при теб като е блокирал е включил през резистора и той е изгорял. Но , ако си вдигнал повечко температура и да се включи мотора на високата скорост щеше да си с последствия като мен.
При мен има предпазител във веригата , но намотката на ротора беша се опекла преди да изгори той. При мен беше механично блокиране вътре в самият ел.мотор от счупена пластинчата пружина. :twisted:


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Нед 26 мар 2006 18:16


kris11 написа:При моя случай са 3 жици. Но при мен превключването на ниски и високи обороти става от датчика на радиатора.
И при теб пак трябва да са 3 иначе няма как да се закъси резистора.
при теб като е блокирал е включил през резистора и той е изгорял. Но , ако си вдигнал повечко температура и да се включи мотора на високата скорост щеше да си с последствия като мен.
При мен има предпазител във веригата , но намотката на ротора беша се опекла преди да изгори той. При мен беше механично блокиране вътре в самият ел.мотор от счупена пластинчата пружина. :twisted:


Прав си . Добре че не включи високата скорост , че нея нямаше кой да я предпази. Между другото пак гледах моторчето. Влизат една кафява и една синя жица на кабелни обувки. На резистора отиват синя и зелена жици. Като се вгледах забелязах че последователно на съпротивлението глупавите германци са сложили и термозашита. Мисля си че логиката е такава: ако блокира моторчето през реотана протича голям ток нагрява се и термозашитата изключва веригата. Между другото къде мога да си намеря схема на тази част от електриката, зашото моторчето ми тръгва и от климатика , така че при мен емалко по-сложно


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 26 мар 2006 20:29




Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Нед 26 мар 2006 22:26


да ви кажа хич и няма да го пипам , никога не ми е загрявала колата повече от 90г. така че 100 лв ще дам. като се преебе за сега нали бачка а това дето загрява нека си грее. ебати колата смотана



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта