как се регулираше насрещника на дросела при 1.8 моно...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

как се регулираше насрещника на дросела при 1.8 моно...

Мнениеот joker » Вто 30 дек 2008 11:33


колеги ,много добре си спомням как някой беше описал много точен алгоритъм за реглаж на насрещника на дросела при моното....ако някой има линк нека го пусне,че с търсачката вече 1 час се ровя и все нищо не изкарвам.....благодаря предварително!!!!!!!!!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 30 дек 2008 14:11


Жокер, Ivo123 беше човека, ама и аз не го откривам! :(
Ще поровя още малко, ама...
Иначе намерих това:
ivo123 написа:можеш да я провериш без проблеми.
за да не търсиш 6 волта ток за да прибереш мотора можеш:
1.даваш контакт.
2.натискаш леко газта и без да я пускаш натискаш с отверка или пръст челото на степ мотора - той се прибира в изходно положение.
3. без да пускаш газта - изключваш буксата на степ мотора и той си остава прибран.
4. гасиш контакта и гледах как е нагласено.

след проверката закачаш буксата - даваш контакт и всичко е 6.

ivo123 написа: настрои ли степ мотора спрямо самото тяло.
дават го в книгите при пребран степ мотор нацяло в изходно положение - разстоянието между палеца за газта на самата клапа и степ мотора да е = 0,5мм.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 30 дек 2008 14:36


Хааа... май намерих ;)
ivo123 написа:Прибира се стъпковото моторче /за празен ход/ в крайна позиция, след което се сваля буксата му. Ако не можеш да го прибереш - махаш го от моното.
Прибира се когато дадеш колата на контакт, отвориш леко дросела на ръка и същевременно без да пускаш газта натискаш главата на моторчето - то се прибира в начално положение. След което му махаш буксата и чак тогава пускаш газта.
Така дроселовата клапа е на 0 градуса - опряла е във стопорния болт на основата на моното.
При подаден контакт без да се маха буксата на ТПС /само гуменото капаче/ се измерва между пинове 1 и 2 на ТПС /трябва да е в рамките 0,19-0,21 волта/.
След което гасиш контакт, закачаш степ мотора и караш.
В руските сайтове на доста места я има тая информация за настройка на ТПС - вярвам че е точна. Моя така съм го правил, след отварянето.

п.п. ето я темата - мнението на Ten70
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... 4141&st=20


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 30 дек 2008 21:53


Господ здраве да ти дава Радо!!!!Знаех си аз,че си голям човек!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
traficanta
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе;Видин

Re: как се регулираше насрещника на дросела при 1.8 моно...

Мнениеот traficanta » Нед 30 авг 2009 21:35


тя темата е малко старичка ама ако някои знае при 1.6 моно колко волта е показанието и по точно АБУ мотор



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Irnik и 84 госта