Голф 2 реле/акумулатор проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Голф 2 реле/акумулатор проблем

Мнениеот lowrider » Нед 24 окт 2004 0:56


Няколко сутрини голфа неще да пали(няма ток) палеше на скорост,тази сутрин непожела и на скорост.Естествено вече се радва на нов акумулатор и пали добре,обаче след монтажа в един сервиз замериха тоците и казаха,че има проблем с реле регулатора,но те не били компетентни да отстранят пеоблема.В понделеник ще стане ясно какво е що е наистина,но ако някой е имал подобен проблем нека да каже от какво е бил предизвикан в неговия случай :roll:




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Нед 24 окт 2004 11:32


Kaквато и да е причината, ако ти е заминал реле-регулатора, ще трябва да го смениш... На Шкода фелиция май можеха да се сменят диодите, тук май всичко е на плочка - капсуловано... Ако греша , нека ме поправят... :roll:
Ама тогава трябва да ти светва (поне отвреме навреме), че акумулатора не зарежда... Мерил ли си напрежението на акумулатора след много каране (за да си сигурен, че е зареден до дупка) и на изгасена кола?


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Нед 24 окт 2004 14:06


Нищо му нямало на голфа.Релето е добре,просто тука в представителството на 'монбат' са идиоти новият акумулатор просто се е бил поразредил малко докато е седял в магазина,а шеметите веднага 'бракуваха' колата :twisted:


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 25 окт 2004 11:37


Не бре, Наско, знам как ги мерят - до 10 секунди на около 250-300А не трябва да падне под 10 волта... Даже аз трябваше навремето да проектирам едно такова, дето ти му викаш 'товарна вилка'... Мисълта ми беше дали му е в ред реле-регулатора... Акумулатор - после... :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта