Изправяне на калник с оксижен.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Пет 31 мар 2006 21:12


paradiselost написа:Ако се изправя калник или капак или каквато и да било ламарина претърпяла сериозен удар се оправя много трудно защото самия метал се е разтегнал в известна степен и ако се чукне примерно отвътре ламарината изпъква навън и обратно най евтиното решение е изчуква се горе долу колкото да не изпъкне навън и с шпаклата нахвърляш с кит.А устройството с което се оправят подобни щети представлява един вид чук който е механизиран и при чукането в най долната точка и усуква по-малко по този начин един вид събира разтегнатата ламарина.Но много много малко сервизи разполагат с този уред.А въпросния ЕРПУЛЕР се използва за малки хлътвания най вече от градушка.
Въпросния ЕРПУЛЕР разполага с най-различни накрайници,в зависимост от щетата,но наистина малко сервизи разполагат с такива.Най-сигурно е да отидеш при вносителя,те имат сервизна част,разполагат с всичко,тенекеджията е много кадърно момче,гледал съм го какви чудеса прави.Работил съм във въпросната фирма и съм наблюдавал целия процес по възстановяването на автомобил,дори от тотална щета,т.е. застрахователя вече е отписал колата като възстановима,а пича я прави така,че не може да се познае.Фирмата се казва ХИДРОЛИФТи се намира в Овча купел.За по-лесно:пътуваш по околовръсното от бул. ,,Цар Борис ІІІ,, посока Овча купел,подминаваш отклонението за самия квартал и продължаваш по посока Суходол,след около 400 м. има гумаджия,до него склад за строителни м-ли и веднага завиваш вдясно,50 м. след това е фирмата,няма как да сбъркаш.Майсторчето се казва Краси.




black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 21:15


Клега мерси много за полезното инфо. Иначе и аз съм в Овча купел ама сега правят ремонт на околоврсното и днес беше затворено точно след отбивката за квартала. А пък и с тая посмачкана задница няма как да мина през катаджиите. Като приключат ще се възползвам. Мерси отново. :!: :wink:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 31 мар 2006 23:03


Бате, аз съм се занимавал ама одавна с такова изправяне и тъкмо го бях схванал и се заех с двигатели. По принцип то опъва най добре, но нали знае6 кадето мине оксижена, после и каквито бои да слага6 си гние. значи човека дето ме у4и на това изправяне и заваряване с оксижен, съм го виждал от супер смачкан калник да го направи така 4е да му трябват 20-30 грама кит, но никой вече не го използва. Принципа е, че се чука малко с чука и после точно там се нагрява, но трябва да си господ с оксижена ина4е става дупка. Ако си решил да го прави6 така, убеди се че майстора ти го може, иначе процеса е необратим. Успех



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 59 госта