TPS(Потенциометър дроселова клапа)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Нед 02 апр 2006 21:39


аве Даскале,къде ги тея майстори дето ги намираш ве.Що не му дадеш така да ти пипа жената и да мисли че ще се опраи mhihi mhihi mhihi




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 03 апр 2006 0:58


Даскала написа:Абе сваля го майсторче :roll:
Предположи,че може да са замърсени писти и само да се зачисти и да тръгне(шото има и такъв вариант,нали)
Проблема е че не връща веднага оборотите при отпускане на газта,но е едва доловимо.Само с мултицета се лови.Едната писта е леко заминала и дава неква стойност 2.0(поне това видях аз)
Ама и на газ като карам го чувам тоя шум и ме съмнява че така е врътнат и смуче поечко въздух :roll:

Какво общо има газта с този TPS :shock Я обясни за оборотите, как така ги връща бавно, задържа ги към 2000 и после падат бавно :?: (на бензин).Ако прави така, това е от стъпковото моторче :wink: (на бензин)


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 03 апр 2006 9:49


Новобранка,бе и аз чух че няма нищо общо,ама шума се появи веднага след свалянето на TPS :banghead:
Иначе аз нямам обортомер и незнам за какви стойности става на въпрос.
Просто като се отпусне газта те не падат веднага а постепенно,но това го хваща мултицета,иначе на слух почти не се разбира.
Майсторчето мери и на четирите кабела там и каза,че трябва да показва стойности около 0.95 до 1.0 на всичките.Обаче на единия кабел не мърдаше от 2.0
Аз не съм в час и нямам си на представа :dontknow:
Иначе колата се държи по същия начин както и преди разкапсуловането
:roll:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 03 апр 2006 10:10


Има начин плочката да се свали и да се сложи точно при същото положение, ако сте направили така, няма от какво да се притесняваш :wink: А на тия шумове няма кво да им береш страх.Ако колата не придърпва на бензин, държи добри обороти следкато е загряла и има мощност, значи няма никакъв проблем с плочката.Също така ако плочката не е с правилната настройка, сместа ти ще е гадна и ще се усети :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 03 апр 2006 10:14


NovobranecGT написа:Има начин плочката да се свали и да се сложи точно при същото положение,

Даааааааай гооооооооооооо :bowdown
Иначе не придърпва,не гасне,обороти равномерни,леко докосване на газта - Уепи :lol:
А задължително ли е на загряла да държи равномерни обороти при изправен ТPS :roll:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 03 апр 2006 11:14


Много лесно става, отбелязваш положението му и стойностите между отделните пинове за по-сигурно(това преди свалянето).А за оборотите не е задължително...


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 03 апр 2006 11:18


NovobranecGT написа:Много лесно става, отбелязваш положението му и стойностите между отделните пинове за по-сигурно(това преди свалянето). ...

Абе не сме бележили нишо 100% :cry:
Ама майсторчето добре че замери преди това стойностите :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта