Проблем с Голф-а
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.
Re: Проблем с Голф-а
Nova написа:Историята е дълга. Става въпрос за Голф 2 1,6 бензин PN мотор Pierburg 2ЕЕ карбуратор. На връщане от морето кошничката вдигна високи обороти на празен ход - към 2000. Така на всеки светофар. Проблемът се проявяваше сед като колата загрее - 10-15 мин. каране.
Последва почистване на карбуратора, подмяна на маркучета за вакуми, почистване на клеми с контакт спрей, смяна свещи. Проблемът остана с разликата, че не го правеше всеки път а през 1.
Също така даваше висок разход. Донякъде се примирих.
При първото застудяване се проявиха и нови симптоми - колата гаснеше - при смяна от 4-та на 3-та скорост или при престой но светофар. Последва смяна и на въздушен филтър. Преди 2 седмице се махна и катализатора, като на негово място се сложи катализаторно гърне. 3 дни след това настъпи ужаса...
Когата колата е студена почна да се форсира сама от 1400 до 2500 оборота и да гасне, като при това се чуваше странен клик-ващ звук от ЕКУ-то. Когато колата загрее вдига 2500 оборота и ги държи.
При наблюдение над кърбуратора се забелязва, че когато е студена вдига 1400 оборота , дроселната клапа е почти изцяло затворена и изведнъж се отваря напълно, карб.-а се нагълтва с въздух и колата угасва. Когато е загряла явно полецът на автомат. смукач (позиционера на дроселовата клапа) не се прибира и затова държи високите обороти (2500). Също така при изгасване на колата се чуват вибрации в карбуратора и доре се усещат по дроселовата клапа.
Всякакви идей са добре дошли.
Какво е направено дотук освен изписаното по-горе
-датчик температура - ОК
-елементарно измерване 2 от 5 функции на позиционера на дрос.клап. - ОК
-Проверка пробита мембрана на позиц.на дрос.клап. - ОК не е пробита.
предстои (но без надежда) смяна горивно филтърче, проверка дали изпуска свръзка м/у хидравликата на спирачките и карб.-а, евентуално прочитане на ЕКУ-то за грешки, замерване още на 1-2 хуйни електрониката на карб.-а
.....Диагностика в Юнитрейд....да проверят всичко как си требе.....
...смяна карбуратор с такъв без електроника 2е3.... 200лв. някъде
Благодаря на всички изчели го.
Здрасти, Nova.
1. 2E3 са го слагали на Passat 1.6 (72 к.с.) така че би трябвало да стане без да се усети намаление на мощността. И без това вече нямаш катализатор ...
2. 2E2 - аз лично не бих го направил. По-добре да се сложи Weber 32/34 DMTR (FIAT Ritmo/Regata 85S/100S).
3. Разбирам че ти е писнало от 2EE, обаче искам да ти разкажа една история. В www.auto.ru често пописва един пич руснак с ник Професор Рождественски дето е спец по 2EE. Има сервиз и един ден при него дошъл човек дето искал да си смени 2EE-то с 2E2. OK, сменили го, човека си взел 2EE-то. Следващата седмица дошъл друг с 2ЕЕ, като носел това същото 2EE (от миналата седмица) за смяна. Сменили го и всичко тръгнало по вода. Така че понякога проблемите са просто в жиците... Преди да сменяш карбуратора, май най-добре да сториш една диагностика (обаче не мога да ти препоръчам място).
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да ви държа в течение(тичиние дето вика Стойка)
Отидох в Голдън Иигъл - от впечатление хората разбират.
Закачиха жиците по карбуратора ми и диагнозата е следната - потенциометърът на дроселовата клапа е заминал. Имайки в предвид цената му - най-ефтино 120лв нов. се стигна до заключението, че ще сменя карбуратора с 2Е3 - по добър вариант от 2Е2. 2Е3 е без парафин и най-скъпия чаркуляк е 50лв. Оставих им капаро и хората сега ми търсят. Вероятността да се намери 2Е+ от 1,6 е много малка, но замяната с такъв от 1,3 също е безпроблемна. Колата ще върви по малко разбира се, но и ще харчи по-малко. Хората казаха, че ще гледат карбуратора да е хубав и запазен преди да гледат 1,3 или 1,6 е. Мога да задържа и моя стария - ще се продава на части с надеждата да избия някой лев. В най-лошия случай ще излизне 200лв. цялото удоволствие. И на мен не ми се иска от 1,3 но няма как - явно ще ставам състезател със следващото возило - надявам се това да го закрепя добре и да вози още време.
Отидох в Голдън Иигъл - от впечатление хората разбират.
Закачиха жиците по карбуратора ми и диагнозата е следната - потенциометърът на дроселовата клапа е заминал. Имайки в предвид цената му - най-ефтино 120лв нов. се стигна до заключението, че ще сменя карбуратора с 2Е3 - по добър вариант от 2Е2. 2Е3 е без парафин и най-скъпия чаркуляк е 50лв. Оставих им капаро и хората сега ми търсят. Вероятността да се намери 2Е+ от 1,6 е много малка, но замяната с такъв от 1,3 също е безпроблемна. Колата ще върви по малко разбира се, но и ще харчи по-малко. Хората казаха, че ще гледат карбуратора да е хубав и запазен преди да гледат 1,3 или 1,6 е. Мога да задържа и моя стария - ще се продава на части с надеждата да избия някой лев. В най-лошия случай ще излизне 200лв. цялото удоволствие. И на мен не ми се иска от 1,3 но няма как - явно ще ставам състезател със следващото возило - надявам се това да го закрепя добре и да вози още време.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
karburator
Що не и заковеш една АГУ с къвто и карбуратор да си все ше варви добре.Моита на газ върви по добре и аз сам с 2Е3 карбуратор....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта