Проблем с Голф-а

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Съб 23 окт 2004 14:21


Мерси, но Перник ми е малко далече. А иначе незнам с какво различно освен пиърбург 2е3 да се смени или 2е2 без да има преправяне каквато е целта.




Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Съб 23 окт 2004 14:52


Някакъв Weber ама за модел ще питам и ще ти кажа.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 23 окт 2004 16:50


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Съб 23 окт 2004 17:00


0888 378 105 0888 378 104 Сервиза се казва Асиндиа. ул. Търговска. Град Перник


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 23 окт 2004 17:06


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Съб 23 окт 2004 18:21


Хм, не е чак толкова далече като се замисля :) Мерси и от мен.


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Съб 23 окт 2004 18:45


То и аз трябва да ходя да ми сменят водната помпа. Ама до там требе да си взема 30-тина литра вода че изтича мамка му и работа


Noble
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 8:17
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Голф-а

Мнениеот Noble » Пон 25 окт 2004 8:37


Nova написа:Историята е дълга. Става въпрос за Голф 2 1,6 бензин PN мотор Pierburg 2ЕЕ карбуратор. На връщане от морето кошничката вдигна високи обороти на празен ход - към 2000. Така на всеки светофар. Проблемът се проявяваше сед като колата загрее - 10-15 мин. каране.
Последва почистване на карбуратора, подмяна на маркучета за вакуми, почистване на клеми с контакт спрей, смяна свещи. Проблемът остана с разликата, че не го правеше всеки път а през 1.
Също така даваше висок разход. Донякъде се примирих.
При първото застудяване се проявиха и нови симптоми - колата гаснеше - при смяна от 4-та на 3-та скорост или при престой но светофар. Последва смяна и на въздушен филтър. Преди 2 седмице се махна и катализатора, като на негово място се сложи катализаторно гърне. 3 дни след това настъпи ужаса...
Когата колата е студена почна да се форсира сама от 1400 до 2500 оборота и да гасне, като при това се чуваше странен клик-ващ звук от ЕКУ-то. Когато колата загрее вдига 2500 оборота и ги държи.
При наблюдение над кърбуратора се забелязва, че когато е студена вдига 1400 оборота , дроселната клапа е почти изцяло затворена и изведнъж се отваря напълно, карб.-а се нагълтва с въздух и колата угасва. Когато е загряла явно полецът на автомат. смукач (позиционера на дроселовата клапа) не се прибира и затова държи високите обороти (2500). Също така при изгасване на колата се чуват вибрации в карбуратора и доре се усещат по дроселовата клапа.

Всякакви идей са добре дошли.

Какво е направено дотук освен изписаното по-горе
-датчик температура - ОК
-елементарно измерване 2 от 5 функции на позиционера на дрос.клап. - ОК
-Проверка пробита мембрана на позиц.на дрос.клап. - ОК не е пробита.

предстои (но без надежда) смяна горивно филтърче, проверка дали изпуска свръзка м/у хидравликата на спирачките и карб.-а, евентуално прочитане на ЕКУ-то за грешки, замерване още на 1-2 хуйни електрониката на карб.-а

.....Диагностика в Юнитрейд....да проверят всичко как си требе.....
...смяна карбуратор с такъв без електроника 2е3.... 200лв. някъде

Благодаря на всички изчели го.


Здрасти, Nova.

1. 2E3 са го слагали на Passat 1.6 (72 к.с.) така че би трябвало да стане без да се усети намаление на мощността. И без това вече нямаш катализатор ...

2. 2E2 - аз лично не бих го направил. По-добре да се сложи Weber 32/34 DMTR (FIAT Ritmo/Regata 85S/100S).

3. Разбирам че ти е писнало от 2EE, обаче искам да ти разкажа една история. В www.auto.ru често пописва един пич руснак с ник Професор Рождественски дето е спец по 2EE. Има сервиз и един ден при него дошъл човек дето искал да си смени 2EE-то с 2E2. OK, сменили го, човека си взел 2EE-то. Следващата седмица дошъл друг с 2ЕЕ, като носел това същото 2EE (от миналата седмица) за смяна. Сменили го и всичко тръгнало по вода. Така че понякога проблемите са просто в жиците... Преди да сменяш карбуратора, май най-добре да сториш една диагностика (обаче не мога да ти препоръчам място).


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пон 25 окт 2004 13:11


Да ви държа в течение(тичиние дето вика Стойка)
Отидох в Голдън Иигъл - от впечатление хората разбират.
Закачиха жиците по карбуратора ми и диагнозата е следната - потенциометърът на дроселовата клапа е заминал. Имайки в предвид цената му - най-ефтино 120лв нов. се стигна до заключението, че ще сменя карбуратора с 2Е3 - по добър вариант от 2Е2. 2Е3 е без парафин и най-скъпия чаркуляк е 50лв. Оставих им капаро и хората сега ми търсят. Вероятността да се намери 2Е+ от 1,6 е много малка, но замяната с такъв от 1,3 също е безпроблемна. Колата ще върви по малко разбира се, но и ще харчи по-малко. Хората казаха, че ще гледат карбуратора да е хубав и запазен преди да гледат 1,3 или 1,6 е. Мога да задържа и моя стария - ще се продава на части с надеждата да избия някой лев. В най-лошия случай ще излизне 200лв. цялото удоволствие. И на мен не ми се иска от 1,3 но няма как - явно ще ставам състезател със следващото возило - надявам се това да го закрепя добре и да вози още време.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 25 окт 2004 13:41


Nova написа:Да ви държа в течение(тичиние дето вика Стойка)


:D :D :D :D

Nova написа:явно ще ставам състезател със следващото возило



A бе за какво ти е да си състезател?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

karburator

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 25 окт 2004 20:46


Що не и заковеш една АГУ с къвто и карбуратор да си все ше варви добре.Моита на газ върви по добре и аз сам с 2Е3 карбуратор....


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 26 окт 2004 11:34


нова, пиърбърга на 1,3 е много яка машина с евтини части по него...аз още не съм го пипал, а съм минал над 60 000 км, а е ще върви по-малко-вярно е и това, късмет, че при тебе стана лудница с тоя хибрид, който наричат карбуратор



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта