Проблеми в работата на двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
VassilTanev
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми в работата на двигателя

Мнениеот VassilTanev » Сря 05 апр 2006 20:31


Здравейте,
имам проблеми с голфчето си, след като ходих на сервиз и ми правиха регулировки на двигателя.
Купих доста части, които ми казаха че за смяна и от тогава колата ми пали много трудно и имам чувството че не изгаря максимално добре бензина. Когато карам на моменти ми светва лампичката за маслото, а смених и него. Направи ми впечатление че като поработи малко двигателя, като се докосна до металните части на корпуса удря доста неприятно статично електричество при изгасен двигател. Мисля че проблема е в кабелите и свещите но може да е и от делкото (сложил съм чисто нов палец и дистрибуторна капачка). Изшаднал съм в чудо и не знам кво да правя. Ако можете помогнете ми със съвет.
Благодаря




black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Сря 05 апр 2006 20:34


Ни кабели, ни свещи и мене ме бие статичното яко. :roll:


VassilTanev
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VassilTanev » Сря 05 апр 2006 20:50


blacki написа:Ни кабели, ни свещи и мене ме бие статичното яко. :roll:


От какво е според теб преди не се появяваше?
отечка по корпуса става от някъде


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Сря 05 апр 2006 20:52


Да и аз така мисля. Скоро ще преглеждам цялата инсталация на моя с уреда и като разбера ще ти кажа. Сега нямам идея. :roll: Ако някой има моля :arrow:


VassilTanev
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VassilTanev » Сря 05 апр 2006 20:57


Не разбирам от коли но за сметка на това се занимавам с електроника
и си мисля че статичното електричество се акумулира при недобра изолация на бобината за високото напрежение или просто има пробив в изолацията на кабела който отива от нея към свещите. според мен това е най-разумното обяснение, като не изключвам факта електричеството да се акумулира и от утечка на кабелите на свещите.
Това са само хипотези от моя страна, все пак не разбирам от коли
mod edit: vaskoto1


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Сря 05 апр 2006 21:04


Е то аз ем разбирам горе-долу :oops: от коли ем съм доста в час с електрото. И предполагам че този страницен ток може да бие от всеки един кабел - остарял със вече поизхабена изолация и тн. Та тези кабели от бубината се сменят често и невярвам да изпускат, а отделно че съм мотал с изалирбан най-обикновен кабел вместо такъв и съм карал 30-40 км. :wink: Сам смятай за какво ти говоря. Разглобяваш сичко и гледаш - прегорял със скъсана или твърда изолация и тн. и тн. И сменяш едно по едно. Тва е решението поне за мен. :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 05 апр 2006 21:11


статичното електричество се появява от разликата в твоя потенциал и тоя на колата. обикновено се получава ако носиш изкуственяци, шушляци или по някакъв начин се заземиш-чрез обувки или друго. защото колата не е заземена (тва си го знаеш) не търси под вола теле защото ако имаш избила бобина-колата няма да работи -така както и кабел-ще има дискотека под капка а мотора ще играе ганкиното ако изобщо запали...
недоброто изгаряне на бензина може да идва от проблеми в запалителната система но най вече идва от неправилна регулировка на работатат на двигателя-предимно на несходство в показанията на датчици и неадекватна реакция на компютъра...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта