Мдааа досега само четях този форум, ама няма накъде ще трябва и аз да се допитам до вас. Колата ми е Голф2 1.6 бензин двигател RF - карбуратор 2Е2. Този прословут карбуратор е скъсал нервите на много хора включително и моите, но както и да е. След като имах проблеми на бензин, карбуратора беше "ремонтиран" от някакъв баш майстор. Вярно беше я подкарал колата на безин, ама на газ беше позагубила мощност. Отварям аз капака и нещо свисти. Има един възвратен клапан, който е между всмукателния колектор и сервото на спирачките. На този клапан има две разклонения. Едното отива към делкото, а другото което трябва да ходи към карбуратора, счупено и от него смуче въздух та се къса. Питах в Ауто+ за нов клапан, ама пичовете искат 90лв. Някой има ли представа откъде може да се намери този клапан по-тънко. 90лв. са немислими за тая пластмаса.
Благодаря Ви предварително.
Възвратен клапан Голф2
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Възвратен клапан Голф2
Има и по евтино разрешение на твоя проблем.По някакъв начин запуши дупката на счупения извод от клапана такаче да не смуче въздух.След което вземи един разклонителен тройник за маркучите на чистачките.единия край го мушни в клапана,остават два свободни единия го слагаш към вакумния регулатор на делкото,а другия отива към карбуратора.Мисля че за 5лв.Ще решиш проблема.
Ще се радвам ако съм помогнал с мнението си.Метода е тестван и работи 100%


- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
oнзи ден като човърках по двигателя случайно забелязах че на мястото на счупения извод някой майстор беше навил една видия а на нея беше надянал маркуча който отива към кутията на филтъра
аз проблема го решех по следния начин:
отрязах горната част на един пълнител за химикал ,така се сдобих с една малка тръбичка която я пъхнах в отвора на клапана,залепих я добре с лепило а на нея надянах маркуча и си заспа все едно е оригинал,всичко за сметка на един развален палнител за химикал и 15 минути изгубено време,
успех
аз проблема го решех по следния начин:
отрязах горната част на един пълнител за химикал ,така се сдобих с една малка тръбичка която я пъхнах в отвора на клапана,залепих я добре с лепило а на нея надянах маркуча и си заспа все едно е оригинал,всичко за сметка на един развален палнител за химикал и 15 минути изгубено време,
успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 66 госта