Колеги, днес бях в бокса за уж смяна на дясно каре, а се оказа, че дясното колело завива повече от лявото и при пълен десне баланса на джантата (който е лепен отвътре) чука по някаква щанга- поне така ми каза майстора. Утре ще ходя на регулиране на предницата и да попитам - тази разлика в завиването лесно ли се коригира?
Възможно ли е да е от това, че предния път като сменях окачването и след това ходих на реглаж, волана ми остана не в средата. Помолих майстора да го развие и да го постави хоризонтално, но явно го домърза, защото направи една крива физиолномия, пъхна се под колата, човръкна нещо и волана се изправи. Това беше след реглажа!
Утре какво да го тормозя точно да оправи?
Бърз въпрос за Г2 - предница
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Някои от накрайниците ти е развит повече.Проблема не във волана,наи лесно е да ти го развият и поставят в средно положение(както сигурно е станало)ако "маистора "е маистор ,знае как да ти отстрани проблема ,ако не го СМЕНИ!!! Мои приятел счупи каре заради такъв качествен реглаж на предница,така че имаи го впредвид!!! 

- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
blacki написа:omp написа:нали тва е реглажа бе колега
да навият накраиниците колкото трябва
а волана би тряло да се мести от горе ане от долу
смени маистора
в исток са много добри е малко бавни ама добри
Абе колега как отгоре се оправя изключването на мигачите ако не е тайна?![]()
![]()
![]()
Мига4ите ги изклиу4ва ВОЛАНА ... като посредством едно пал4е което сра4и от него ... натиска едно друго пал4е което е в лост4ето на 4иста4ките

Да отгоре се оправя изклиу4ването на мига4ите

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта