Въпрос за 1.6i 101k.c - синтетика или минерално

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Въпрос за 1.6i 101k.c - синтетика или минерално

Мнениеот mitkobombata » Чет 13 апр 2006 10:23


от скоро карам голф с такъв двигател и слагам полу синтетика 10W40
та казаха ми че този двигател е бързо оборотен и фурсиран т.е върви с 1000 оборота от горе от другите мотори.и ми казаха да го карам само с полу синтетично масло защото по бурзо се разнясало из двигатела.
но вече сам на 7 000 км и гледам ч ее погорило малко кам кам 400 гарма аз имам останало таиче долях малко
та въпроас ми е при следващата смяна какво да сложа минерал или пак полу синтетика :)




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 13 апр 2006 10:34


има много теми за маслата.поразрови се с търсачката.
гледам,че си нов затова обобщавам.
маслото след 7-8 хиляди губи свойствата си изтънява и изгаря.
сменяй редовно, слагай полусинтетика и си свиркай.


Потребителски аватар
Genadi75
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Genadi75 » Чет 13 апр 2006 10:49


щом за 7000 км ти е лапнало към 400 гр малко си го карай с полусинтетика и си свиркай хич да не ти пука ако сложиш пълна синтетика може да ти дойде доста тънко и да вземе да ти лапа повечко масълце...


Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Мнениеот GOLF_GT » Чет 13 апр 2006 14:11


Аз съм със същия мотор 101 коня и моя майстор-приятел в Горубляне ми каза да си взема минерално щото можело да се харчи иначе синтетиката.Вече 2 години го карам с 15W40 и нямям проблем,но да ти кажа след 7000 километра и моето започва да намалява,така че направи си сам извода? :roll: :roll: :roll:


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот mitkobombata » Пет 14 апр 2006 18:31


океу мерси


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 14 апр 2006 19:11


Genadi75 написа:ако сложиш пълна синтетика може да ти дойде доста тънко и да вземе да ти лапа повечко масълце...


Защо продължавате да говорите глупости за тънки и дебели масла?! И синтетичното и полусинтетичното масло, при нормална работна температура са еднакво "дебели" или "тънки" (според гледната точка на тоя дето ги мери)! Единствената и основна разлика е, че синтетиката е по-течлива при по-ниски температури.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 14 апр 2006 20:49


Пробвай със зелен HPX нa Selenia- х W 50 e. аз съм доволен от него .Самолета хапва по-малко от него отколкото от червеното на Selenia for Аlfa. А е на 470ХХХ км без ремонт по мотора. 5л е около 45-47 лв.
Като го наливаш е зелено на цвят.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта