Глупост си ти! Виждал ли си някога как се цепи двигател или поне рацепен такъв та ше ми ги приказваш такива а?Калпазанин написа:blacki написа:Това са болтовете на които се зевиват гайките на капака отгоре. Май те са на шпилки.
Абсолютни глупости според мен
Гарнитура на капака?
- Калпазанин
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Щом оригиналната гарнитура е гумена и пасва точно,защо да не може да се смени с друга гумена на същите шпилки
Гумената която държах аз беше германска(25 лв.),е не оригинална,но предполагам лицензионна,ясно пишеше че е за този вид двигател и т.н.,единствения проблем беше че отворите през които минават шпилките, минават през резбата без проблем,но частта под нея им идва широка.
Предполагам че на оригинална VAG гарнитура отворите ще са по широки...ама пък защо тогава другите ги правят така
...
Има някаква мистерия тук,което не ме учудва,в тази страна дори най-простото действие се превръща в проблем.
Последна промяна от FELIPE на Пон 17 апр 2006 13:58, променено общо 1 път.
-
black`
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Еми блока на двигателя не се отлива заедно с болтовете ако не знаеш.
Тва е за да не сменяш главата като претаковаш резбата от завиване и отвиване. Прави се дупка нарязва се резба и отгоре се навиват шпилки. За тях се завиват капаци картери и сичко. Ако има проблем се сменят само шпилките.
Малко погледай пък после пиши!
Ама айде простено ти е.

Тва е за да не сменяш главата като претаковаш резбата от завиване и отвиване. Прави се дупка нарязва се резба и отгоре се навиват шпилки. За тях се завиват капаци картери и сичко. Ако има проблем се сменят само шпилките.

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
В тези години масово и други производители /Опел, примерно/ са произвеждали ДВГ с корковите гарнитури. После май всички са се отказали - причините ги знаете и Вие. Гумени гарнитури за такива ДВГ правят немци, испанци, италиянци, турци, румънци - абе кой ли не! Гумената гарнитура се продава със ШПИЛКИТЕ - затова и цената е такава. Няма гаранция, че шпилките на старата гумена гарнитура са 100% същите като на новата, която се взема за поредна смяна. Поправете ме ако греша.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта

