Демонтаж на изпусактелен колектор как е по добре

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Демонтаж на изпусактелен колектор как е по добре

Мнениеот snickers_ » Съб 13 фев 2010 20:44


да еп роаботила малко да стопли или докато е студена вапроса е да нема скасани пак шпилки




dj rosko
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: petrich

Re: Демонтаж на изпусактелен колектор как е по добре

Мнениеот dj rosko » Съб 13 фев 2010 20:48


snickers_ написа:да еп роаботила малко да стопли или докато е студена вапроса е да нема скасани пак шпилки

студена


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Демонтаж на изпусактелен колектор как е по добре

Мнениеот snickers_ » Съб 13 фев 2010 20:50


ок триийте темата


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Демонтаж на изпусактелен колектор как е по добре

Мнениеот Dead man » Съб 13 фев 2010 20:56


Студена...

Горещ метал пипа ли се ??? :screwy


zdravko_jett
Мнения: 1870
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Демонтаж на изпусактелен колектор как е по добре

Мнениеот zdravko_jett » Съб 13 фев 2010 21:09


+ тва горещия метал е разширен е колегата иска да е позагрее малко



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта