Голф МК3 1.4 АБД - Губи обороти, почти гасне

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф МК3 1.4 АБД - Губи обороти, почти гасне

Мнениеот Bob.Baev » Чет 11 май 2006 10:39


Предварително се извинявам ако вече е обсъждано, но в търсачката не открих подобен проблем.

Вчера и онзи ден потеглям с автомобилот, обаче колата не ще да върви и тва си е (тука сега да няма подигравки, че така или иначе този двигател е калпав). натискам газта до ламарина - едва-едва пъпли, усещането е все едно не натискам газта, а леко галя спирачката. Спрях, изпомпих 2-3 пъти педала на газта, уж се оправи. като потеглих отново всичко си беше ок. спирам на светофар, тръгвам - същата работа... :(
Ясно е, че ще се ходи на майстор, защото аз хал-хабер си нямам, но просто исках да ви питам, уважаеми колеги, възможно ли е това да е от калпав бензин (сипвам само на лукойл)? ако не - какво може да е?

Благодаря ви за отговорите!




Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Чет 11 май 2006 12:19


Ами сменял ли си бензинов филтър


Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот DIX^ » Чет 11 май 2006 12:44


slavi tsvetkov написа:Ами сменял ли си бензинов филтър
:wink:


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Чет 11 май 2006 12:56


:oops: знаех си аз... отдавна все се каня, ама нали съм си от Габрово... :dummy: :weep:

Все пак, възможно ли е да е нещо друго? Ако няма други мнения - заключ.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 11 май 2006 13:24


Смени го първо и пиши как е работата с новия.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 11 май 2006 16:17


Гумения тампон между колектора и инжекциона - провери го дали не се е скапал ако не си го сменял.


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Пон 15 май 2006 11:49


колеги, колеги, голЕма шматка съм.
Оказа се, че съм си карал с ОРГИНАЛНИЯ горивен филтър - демек, 125000 км... :oops: явно в Италия си е ок да не си сменяш филтъра, но след само 4000 км в БГ - проблем!
обаче всяко зло за добро - майсторчето като вдигна колата да сменя филтъра и откри друг проблем, който можеше да ми коства много: семерингче скоростна кутия - протекло... в кутията беше останало по-малко от литър масло!!! в последствие - 3л Texaco 75/90... а бе останах без пари, но сега съм спокоен, защото колата върви като пушка :)

хайде, може заключ вече, благодаря отново за бързите отговори!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 15 май 2006 11:54


добре...
:lock:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта