Като завъртя врътката, така че да се отопляват краката, започва
да духа на стъклото, а в положение - за стъклото, пак духа там.
Някой наясно ли е с тези клапи, жила и т.н. ?
bowdown bowdown
За отоплението на краката не е крайно положение, следователно да е проблема в жилата е малко вероятно. Но ако не те мързи, можеш да отвориш конзолата и да ги погледнеш.
Не каза какво е състоянеието когато е на положенеие да отоплваяа навсякъде. И когато духа на предното стъкло има ли отопление и на страничните стъкла (дюзата която се намира от страни на таблото между вратата).
Имах такъв проблем на моя Г3. Та /не че откривам топлата вода/ освен самите жила роля играят и облицовките им. При мен на едното жило щипката която държи облицовката се беше счупила или по точно леглото за щипката. Та решението, поне моето беше да захвана неподвижна обл. Та сваляш пепелник, капачката на врътките, развиваш и като "получиш" поглед върху захвата на жилата и обл. проверяваш дали няма нещо счупено или на свободен ход /действаш с врътката и гледаш/. Аз го реших като хванах със скобичка /или там както се казва, от тез със винтчето за пристягане/ едната облицовка за другата. Но скобето трябва да е от най-малките. Има известен риск да се строши другата щипка, но при по-внимателно боравене с врътката риска намалява.
Дано съм бил полезен.
Браво бе Дейв. Точно това се оказа проблема. :
Разглобих аз джуджавките да сложа някой друг светоидиот и се
позамислих, какво беше писал. Въртя си аз врътката а жилото и бауденовия му кожух се шматкат
заедно Mad
Наистина, неква ламаринка (скоба) е имало ама кой знае къде е ? Сеа дуа в краката та се къса bowdown Ше почерпим газирана вода на некоя чужда сватба. Beer Mr Green Fun
Радвам се, че съм бил полезен.
Единствения проблем, който още се сещам, че може да възникне е сега зимата. След по дълга работа на парното обшивката на жилото да се нагрее повечко и да омекне и да се измъкне от скобето, дето сме го хванали.