Защо не ми работи вентилацията на пода ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Защо не ми работи вентилацията на пода ?

Мнениеот VR666 » Нед 07 ное 2004 10:40


Като завъртя врътката, така че да се отопляват краката, започва
да духа на стъклото, а в положение - за стъклото, пак духа там.
Някой наясно ли е с тези клапи, жила и т.н. ?
bowdown :help: bowdown




Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 07 ное 2004 11:35


За отоплението на краката не е крайно положение, следователно да е проблема в жилата е малко вероятно. Но ако не те мързи, можеш да отвориш конзолата и да ги погледнеш.
Не каза какво е състоянеието когато е на положенеие да отоплваяа навсякъде. И когато духа на предното стъкло има ли отопление и на страничните стъкла (дюзата която се намира от страни на таблото между вратата).


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Нед 07 ное 2004 13:01


ако се върти лесно врътката значи е от жилата :!:


Потребителски аватар
davidbros
Мнения: 192
Регистриран на: Пон 26 юли 2004 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот davidbros » Пон 08 ное 2004 8:55


Имах такъв проблем на моя Г3. Та /не че откривам топлата вода/ освен самите жила роля играят и облицовките им. При мен на едното жило щипката която държи облицовката се беше счупила или по точно леглото за щипката. Та решението, поне моето беше да захвана неподвижна обл. Та сваляш пепелник, капачката на врътките, развиваш и като "получиш" поглед върху захвата на жилата и обл. проверяваш дали няма нещо счупено или на свободен ход /действаш с врътката и гледаш/. Аз го реших като хванах със скобичка /или там както се казва, от тез със винтчето за пристягане/ едната облицовка за другата. Но скобето трябва да е от най-малките. Има известен риск да се строши другата щипка, но при по-внимателно боравене с врътката риска намалява.
Дано съм бил полезен.


Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Мнениеот VR666 » Съб 20 ное 2004 15:03


Браво бе Дейв. Точно това се оказа проблема. :shock:
Разглобих аз джуджавките да сложа някой друг светоидиот и се
позамислих, какво беше писал. :deal
Въртя си аз врътката а жилото и бауденовия му кожух се шматкат
заедно Mad
Наистина, неква ламаринка (скоба) е имало ама кой знае къде е ? :horror:
Сеа дуа в краката та се къса :dance:
bowdown Ше почерпим газирана вода на некоя чужда сватба. Beer Mr Green Fun


Потребителски аватар
davidbros
Мнения: 192
Регистриран на: Пон 26 юли 2004 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот davidbros » Вто 23 ное 2004 9:00


Радвам се, че съм бил полезен.
Единствения проблем, който още се сещам, че може да възникне е сега зимата. След по дълга работа на парното обшивката на жилото да се нагрее повечко и да омекне и да се измъкне от скобето, дето сме го хванали.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта