vaskoto1 написа:рудони, пак се изказваш меганеподготвен... какво пък-да ти е сефте-разбирам...![]()
![]()
казал го бил даскала. да ти ***** на педагогическите похвати, ако са същите!
как може да питаш за конструктивна особеност на чарк от сложен механизъм, без да запознаеш с механизма като цяло?
ако имаш пред очите мотора-да кажеш за какво е този зарез![]()
![]()
ако го нямаш-може да гадаеме до зори.
ако ти покажа пилешки задник-ще ми кажеш ли каква е на цвят човката?
ако особеноста е характерна за буталата като цяло-ОК, учиме се на инженерна мисъл, но ако (както е в случая) е особеност на конкретен мотор и нямаме мотора да го разгледаме-на какво се учиме?
инспектор стрезов?
за съжаление съм подготвен ,но май ти не знаеш какво става в българските училища?!за това не ги хулете!колегите правилно са му отговорили ,и аз му се радвам на момчето ,че е потърсило помощ ,защото мнозинството ученици и това не правят.поздравления младеж!продължавай така!