пешеходци тогава няма, нали? преди няколко часа минах с голфа през локва, дълга 10-12м и дълбока около 50-60см, почти полусъединител, втора, бавно. едно въпросче, ако може оттук - на Vмах ли трябваше да я преплувам и ако е да - защоmusura написа:с по-висока скорост
нагазих в една вода - последствия
- Mails
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас/София
Локви ли ве ? :)))
Преди имах лада ...минах през една локва беше доста далбока щом ми се плискаше вода по предниа прозорец и капака
беше кам 20 метра далга след излизането щетите бяха (едва след няколко дена стана) накладката едната се спука преполагам 4е е била загряла и от студената вода се е пукнала...сега карам един голф 2 ама несум пробвал кво може
))
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Мен така са ме научили по-старите шофьори навремето. Доколкото знам, добре е да си на по-високи обороти, така дори и да спре единия цилиндър, ще преплуваш
А аз се засилвам, за да може дори и да изгасне евнетуално, да излеза от локвата по инерция, че един път имах неприятна случка с една жигула - угасна по средата на огромен гьол и в проливен дъжд - няма да описвам в какъв вид бях, когато я извадихме - добре, че бяхме двама 
Re: Локви ли ве ? :)))
Mails написа:Преди имах лада ...минах през една локва беше доста далбока щом ми се плискаше вода по предниа прозорец и капакабеше кам 20 метра далга след излизането щетите бяха (едва след няколко дена стана) накладката едната се спука преполагам 4е е била загряла и от студената вода се е пукнала...сега карам един голф 2 ама несум пробвал кво може
))
A въздух от покрива ли дърпаше с тази лада?
Или горивната смес ти беше бензин и вода(която си разграждал с някаква система на водород и кислород)?
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
през дълбока локва се минава на постоянна газ.
при форсиране на двигателя и връщане на газта ауспуха може да засмуче вода.
ако е здраво гърнето и не "цъфне"
колата гасне.
високите обороти също не са спасение получава се форсаж и ако почне да прекъсва пак може да смукне вода.
1-ва и постоянна газ
.
до сега не съм закъсвал в локви./пу да не чуе рогатия/
при форсиране на двигателя и връщане на газта ауспуха може да засмуче вода.
ако е здраво гърнето и не "цъфне"
високите обороти също не са спасение получава се форсаж и ако почне да прекъсва пак може да смукне вода.
1-ва и постоянна газ
.
до сега не съм закъсвал в локви./пу да не чуе рогатия/
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта

