Гарнитура на двоянката(двуцевката)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Гарнитура на двоянката(двуцевката)

Мнениеот kara » Чет 29 юни 2006 9:39


Искам да питам лесно ли се сменя гарнитурата на двоянката и скобите.
Питам защото ми искат 20 лв за смяната и ми обясняваха че не всеки майстор може да ги смени и т.н.

Последна промяна от kara на Чет 29 юни 2006 9:45, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Гарнитура на двоянката

Мнениеот Vasseto » Чет 29 юни 2006 9:43


kara написа:....двоянката ...


Това е нов термин за менможе ли да ми обясните за какво тава дума?Моля!


Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kara » Чет 29 юни 2006 9:50


Ами това мисля че е и двуцевка и казват.Изпускателните тръби на двигателя се свързват с тези две тръби и отиват към гърнетата. При този преход има гарнитура и скоби. Те се сменят. Въпроса ми е дали възникват проблеми при смяната.


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slayera » Чет 29 юни 2006 10:02


доколкото разбрах,май има предвид колекторите :roll:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 29 юни 2006 10:57


за какъв мотор става дума
ако става дума за тези пружинните скоби - там няма гарнитура а едно графитено нещо /не се сещам името му в момента/


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 29 юни 2006 10:59


леща се казва... :D
скобите се слагат много гадно-затва искат пари... :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 29 юни 2006 11:23


vaskoto1 написа:леща се казва... :D
скобите се слагат много гадно-затва искат пари... :wink:

Верно е гадно но ако си направиш сгода става за 2 мин. :wink: :wink:


Потребителски аватар
Nachev
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nachev » Съб 01 юли 2006 19:03


И няколко псувни


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Съб 01 юли 2006 19:13


°niksi° написа:
vaskoto1 написа:леща се казва... :D
скобите се слагат много гадно-затва искат пари... :wink:

Верно е гадно но ако си направиш сгода става за 2 мин. :wink: :wink:
ае да обясните как става слагането на тея скоби че скоро ме чака това упражнение


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Съб 01 юли 2006 19:16


Вкарваш долния край. С едно тънко желязо или дебела отверка ръчкаш отгоре, разтягаш и слагаш. Ментета скоби за 3 кинта едната влизат за 1 минута. Хиххи :lol: 8)


Потребителски аватар
kara
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 31 дек 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kara » Пон 03 юли 2006 12:24


Значи - ремонтен комплект от Ауто Плус -21 лв. Смяната става с нещо като отверка ама изкривена за да може да се пъхне в отворите на скобата и да се дърпа, за да се защипе . Оказа се че едната нова скоба се разгъна ( не била добра -менте ) и сложи майстора старата. Самата смяна верно е 2 - минути , ама за по лесно майстора среза тръбите от гърнето и после ги залепи :!: :?: :!: и отиде на 30 минути. Струва 20 лв на Самболийски.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта