Уважаеми колеги,
ноложи се да сменя спирачната помпа на Г2 ГТИ 1986г., след демонтажа на моята и сравнение с новата забелязах, че буталото на новата е по-късо с около 4-5 мм.След консултация в магазина ме убедиха, че само частта от буталото, която служи за водач (тръбичката) е по-къса иначе геометрията на помпата и дъното на буталото(там където буталото на сервото опира) са същите и за Г2 това е помпата (става въпрос за 20мм. помпа-старата беше също 20 мм.).
Дотук добре, сложих новата, обезвъздуших и работи ОК., но това, което се случи после е ,че предните колела започнаха леко да греят ?????
Та въпроса ми е дали някой е имал подобен случай и какво ще ме посъветвате да направя-дали да изчакам малко да видя как ще се развият нещата(евентуално да улегне) или пък да тичам за друга помпа ?????
Някой знае ли освен по диаметър дали помпите се различават и по дължината на хода на буталото ???
Благодаря Предварително !!!
Проблем след смяна на спирачна помпа-Г2 ГТИ
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем след смяна на спирачна помпа-Г2 ГТИ
така и така си разбутал всичко,трябваше да направите цялостна профилактика на спирачната система и да смените маслото,иначе по проблема ако греят леко и на по-дълъг път си е нормално,все пак има триене,вдигни колата на крик и провери дали предните колела се въртят леко,ако се въртят трудно може в буталцето отзаде да е навлязла мизерия и да не иска да прибира достатъчно,може и водачите на самия апарат да са заминали
Re: Проблем след смяна на спирачна помпа-Г2 ГТИ
Незнам колега, всичко си беше наред преди да сменя помпата
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем след смяна на спирачна помпа-Г2 ГТИ
забележи дали колелата загряват много градско и извън,ако загряват малко това е нормално,ако парят вече е проблем
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем след смяна на спирачна помпа-Г2 ГТИ
А лоста от педала подлежи ли на реглаж(да не се е получило нещо като да караш на леко натисната спирачка)?
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Re: Проблем след смяна на спирачна помпа-Г2 ГТИ
Едва ли е от помпата. Виж да няма блокирали или клеясали апарати. Поразвърти гумите на крик дали са свободни. Тая помпа не върши работа при отпусната спирачка. И какво значи греят? Те и моите греят, а като мина през локва направо пушат... На други коли диск съм виждал до червено. Иначе всичко си е нормално и няма проблем. Може просто старата помпа да не е била толкова ефективна като новата. На годишен преглед не ти ли казаха нещо за спирачките? Не я ли качи на валяци преди и след смяната? Аз така правих и няма никакви проблеми след замяна.
Re: Проблем след смяна на спирачна помпа-Г2 ГТИ
Не колега, на валяци не съм проверявал но на прегледа спирачките си бяха ОК. Колкото до температурата не можеш да пипнеш джантата в областта на болтовете. Мисля, че не е нормално
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Re: Проблем след смяна на спирачна помпа-Г2 ГТИ
Ами значи остава вариянта с апаратите. Едва ли роля играе и по-късото бутало. По-вероятно е да бяга хода на педала от него отколкото да блокира апаратите.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем след смяна на спирачна помпа-Г2 ГТИ
колега,я си провери и вакума който е за сервото,струва ми се че и той може да прави проблем
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: traat и 36 госта