Давене и прекъсване като е студена..може ли да е?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Давене и прекъсване като е студена..може ли да е?

Мнениеот mad_doctor » Пет 10 дек 2004 16:01


Значи може ли да има друга причина освен карбуратора колата като е студена да се дави и да тресе докато не мине малко време и да позагрее? Защото днес я карах и не беше палена от една седмица и все пак е студено пък не ми го направи този номер...оборотите пак бяха ниски, но поне това давене го нямаше...
Може ли да е нещо от бенз. помпа, затлачен бенз. филтър или де да знам...каквото и да е друго.
возилото е 1.6 карбуратор.




Slick
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 17 ное 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Slick » Пет 10 дек 2004 16:11


принципно е нормално мотора да е "по-чувствителен" докато колата е студена ... това всеки го знае. Провери си свещите, въздушния филтър, и капни малко "антибиотик" в резервоара да обогатиш сместа и поизчистиш малко карбуратора, жигльори ... това б итрябвало да помогне


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 10 дек 2004 16:17


Незнам това почна да го прави отскоро...ходих на майстор той каза, че е някаква джаджа по карбуратора, но аз не съм убеден...като сменях маслото и филтрите наскоро (да и въздушния е сменен затова не вярвам да е свързано с него) чак след като минах около 400 км установих, че тия некадърници са сложили бензиновото филтърче (най-обикновено от 3 лева) наобратно..е оправих го, но може ли нещо да се е задръстило като е седяло така наобратно? Иначе за свещи не ми се вярва от тях така да дави и тресе и то само като е студена...след 5-10 минути проблемът изчезва...


Slick
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 17 ное 2004 16:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Slick » Пет 10 дек 2004 16:28


най-вероатно е от свещите, след като си и "резнал" и РЕДЕКСа. Би трябвало и по-трудно да пали като е студена


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 10 дек 2004 19:36


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:21, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 10 дек 2004 20:21


vw_golf_2_Memphis написа:не е от свещите....
и от филтъра не е...
само от карбуратора си е.99,5% съм сигурен.


Плач, плач :) Имах някакви надежди, но ти ги попари :) Началото на другата седмица, ще ходя до Ваското1 да видим дали ще измъдрим нещо и ако не сигурно ще сменям ампулата във вторник или сряда


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Съб 11 дек 2004 8:27


Определено е от карборатора, имах горчив опит преди години с една джета. А лошото е че май и с новата ми тройка се очертава подобен на твоя проблем :weep: .


Потребителски аватар
aga
Мнения: 170
Регистриран на: Съб 27 ное 2004 2:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aga » Съб 11 дек 2004 16:26


mad_doctor написа:
vw_golf_2_Memphis написа:не е от свещите....
и от филтъра не е...
само от карбуратора си е.99,5% съм сигурен.


Плач, плач :) Имах някакви надежди, но ти ги попари :) Началото на другата седмица, ще ходя до Ваското1 да видим дали ще измъдрим нещо и ако не сигурно ще сменям ампулата във вторник или сряда

и в'моя голф е същиат проблем 1.6 карбуратор е голфа каде не съм ходил и ас смених свещи,филтера пак също, кога ще го оправиш кажими какво си сменил :wink: благодаря


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Давене и прекъсване като е студена..може ли да е?

Мнениеот Golf 2GL » Съб 11 дек 2004 16:51


mad_doctor написа:колата като е студена да се дави и да тресе докато не мине малко време и да позагрее?



Нали проблема ти беше с високите обороти? Ампулата е за високите обороти.

Иначе твоят проблем евентуално е от въздушната клапа. Трябва да я регулираш да е малко по отворена


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Съб 11 дек 2004 16:54


Да, високите обороти са проблем също, но отскоро почна и това давене и тн, което незнам дали е от клапата, защото го въртях тоя регулатор накъде ли не и няма ефект...клапата си ми изглежда достатъчно отворена (около 5 мм като е студена) незнам кажете колко трябва да е отворена в първите 5 минути примерно


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Съб 11 дек 2004 17:02


Ами точно около 5 мм. И се отваря напълно от биметалната пластина, като загрее колата.

А после оборотите се държат от трипозиционния блок (като отпусне ампулата)


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Съб 11 дек 2004 17:06


Хмм ами регулатора на клапата е сменен и според мен си отваря точно толкоз и затова мисля, че давенето не е от това..иначе я кажи точно как работи тази ампула...защото аз я свалях да я проверявам, но нещо не ми стана ясно точно как трябва да работи...а пък за този трипозиционен блок не искам и да се замислям какво прави.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Съб 11 дек 2004 19:37


E нали ти казвах - като е студено остта излиза навън. Като загрее се прибира.
Сложи я във фризера и измери колко стърчи. После я метни в една топла вода и пак виж.

За въздушната клапа - може да си регулираш пружината да отваря по-късно клапата. Става със завъртане на кутията с пружината.

Ама май е най-добре да отидеш при vaskoto1 и да видите заедно.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Съб 11 дек 2004 22:31


Аз съм се разбрал с Ваското в понеделник ще гледаме...но иначе аз я вадих ампулата и прави точно обратното...като я сложа във топла вода и оста излиза (говорим за вода около 60-70 градуса), а като я полея със студена нищо не става?? Седи си извадено лостчето...


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:(

Мнениеот maniak » Нед 12 дек 2004 1:00


Гадно докторе:( Преебала се е ампулата:(. Фък:(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта