повторно заключване.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
freshk0
Мнения: 251
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABU 94
Местоположение: София, Плевен

повторно заключване.

Мнениеот freshk0 » Пон 03 юли 2006 18:49


от скоро забелязах, че след като заключа с централното(с вакум) след 10 сек. помпата отново се включва и слава бого се опитва да заключи,а не да отключва, при положение, че това "презаключване" се появи от скоро.трябва ли да ме притеснява нещо или това са от поредните "екстри-изненади".




Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пон 03 юли 2006 19:31


Точно така трябва да работи правилно. Този вторият импулс след десетте секунди активира една джиджавка вътре в машинката на централното която не позволява да се отключи вратата като се дърпа лострето вътре. С две думи ако си забравиш малко отворено стъклото няма никой да ти отклучи вратата ако бръкне вътре и дръпне лостчето. Па и друг смисъл може да има ама не съм се много замислял. За проба можеш да направиш следното: влез в колата и натисни лостчето на вратата - ще се заключи но втори импулс няма да има, после като го дръпнеш ще се отключат вратите. После излез отвън и си остави отворен нарочно прозореца и заключи с ключа - сега трябва да има втори къс импулс както е при теб след десетина секунди. А сега се опитай да си дръпнеш лостчето през отворения прозорец и трябва да не можеш. :roll: Абе немска работа. Моето централно работи така ... само че когато работи :) за съжаление го държа изключено че ме дразни. Има някакъв проблем и си работи когато иска и спира когато иска. Абе има някакъв проблем ама не можем да го намерим - презапоявахме връзките в моторчето, опитахме се да изкараме машинката от вратата и т.н но ... нищо не стана .... и така. Иначе като работи - работи точно като твоето, така че всичко ти е наред и нямаш грижи.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 03 юли 2006 20:01


Странно, аз също имам пневматично централно, ама такъв втори импулс не съм забелязал до сега :screwy...
Не казвам че не трябва да има,а и написаното от
slav звучи логично ...но просто при мен го няма.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 03 юли 2006 21:36


имаш спукано маркуче в системата.
губи налягане и се включва компресорчето.

slav, и при теб е така.
вЕрвай ми.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 03 юли 2006 22:08


При мен е така с капачката на резервоара и багажника. Маркучите съм ги проверявал. След като се заключат вратите тогава има импулс и се заключват багажника и капачето.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 04 юли 2006 14:31


А така - това за багажника и резервоара не съм се замислил че може да се заключват по късно и наистина може и така да е. За спуканите маркучи не съм сигурен че е вярно защото с търсачката излизат подобни теми и там колегите споделят че при спукан маркуч периодично се включва централното за да повдига налягането. А в нашия случай тръгва само за момент и то след като вече са прибрани палчетата от първия импулс. Това за заключването го четох в някой от руските сайтове, даже си разпечатвах схемата ... нали и аз се опитвах да се справя с моето проблемче. Та там беше описано това с втория къс импулс и пробвах това с отключването през отворения прозорез при заключване отвътре или отвън и наистина беше така. Описанието в сайта беше за пасат но мисля че нещата са почти идентични. А дали няма различни пневматични централни в зависимост от годината на производство?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 04 юли 2006 19:45


Не съм на 100% че така трябва да е .Забелязъл съм го при мен и съм ровичкал любознателно , но си е факт. На други коли може да не е така.


Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Вто 04 юли 2006 21:19


Ми и при мен има такъв втори импулс


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 05 юли 2006 2:23


golfer написа:имаш спукано маркуче в системата.
губи налягане и се включва компресорчето.

slav, и при теб е така.
вЕрвай ми.


Колега, slav наистина мисля, че требе да ти вЕрва, но за freshk0... съмнявам се! И при мен е така и е точно както го описва колегата slav 1:1! Пробвал съм го, а скоро, като си отворих и кората на мойта врата, видях и щифта (по-скоро: пластината) дето законтря лостчето против насилствено отваряне


Потребителски аватар
kvalev
Мнения: 41
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sliven
Контакти:

Мнениеот kvalev » Сря 05 юли 2006 7:37


Успокойте се и при мен има втори импулс, наистина след няколко секунди.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Kr1s0o и 77 госта