


повторно заключване.
- freshk0
- Мнения: 251
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 18:38
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: София, Плевен
повторно заключване.
от скоро забелязах, че след като заключа с централното(с вакум) след 10 сек. помпата отново се включва и слава бого се опитва да заключи,а не да отключва, при положение, че това "презаключване" се появи от скоро.трябва ли да ме притеснява нещо или това са от поредните "екстри-изненади".
Точно така трябва да работи правилно. Този вторият импулс след десетте секунди активира една джиджавка вътре в машинката на централното която не позволява да се отключи вратата като се дърпа лострето вътре. С две думи ако си забравиш малко отворено стъклото няма никой да ти отклучи вратата ако бръкне вътре и дръпне лостчето. Па и друг смисъл може да има ама не съм се много замислял. За проба можеш да направиш следното: влез в колата и натисни лостчето на вратата - ще се заключи но втори импулс няма да има, после като го дръпнеш ще се отключат вратите. После излез отвън и си остави отворен нарочно прозореца и заключи с ключа - сега трябва да има втори къс импулс както е при теб след десетина секунди. А сега се опитай да си дръпнеш лостчето през отворения прозорец и трябва да не можеш.
Абе немска работа. Моето централно работи така ... само че когато работи
за съжаление го държа изключено че ме дразни. Има някакъв проблем и си работи когато иска и спира когато иска. Абе има някакъв проблем ама не можем да го намерим - презапоявахме връзките в моторчето, опитахме се да изкараме машинката от вратата и т.н но ... нищо не стана .... и така. Иначе като работи - работи точно като твоето, така че всичко ти е наред и нямаш грижи.


А така - това за багажника и резервоара не съм се замислил че може да се заключват по късно и наистина може и така да е. За спуканите маркучи не съм сигурен че е вярно защото с търсачката излизат подобни теми и там колегите споделят че при спукан маркуч периодично се включва централното за да повдига налягането. А в нашия случай тръгва само за момент и то след като вече са прибрани палчетата от първия импулс. Това за заключването го четох в някой от руските сайтове, даже си разпечатвах схемата ... нали и аз се опитвах да се справя с моето проблемче. Та там беше описано това с втория къс импулс и пробвах това с отключването през отворения прозорез при заключване отвътре или отвън и наистина беше така. Описанието в сайта беше за пасат но мисля че нещата са почти идентични. А дали няма различни пневматични централни в зависимост от годината на производство?
- slavi tsvetkov
- Мнения: 936
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
golfer написа:имаш спукано маркуче в системата.
губи налягане и се включва компресорчето.
slav, и при теб е така.
вЕрвай ми.
Колега, slav наистина мисля, че требе да ти вЕрва, но за freshk0... съмнявам се! И при мен е така и е точно както го описва колегата slav 1:1! Пробвал съм го, а скоро, като си отворих и кората на мойта врата, видях и щифта (по-скоро: пластината) дето законтря лостчето против насилствено отваряне
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Kr1s0o и 77 госта