Здравейте, колеги
Имам лек проблем с бангията
На бензин гасне в движение и известно време след гасненето не иска да запали На газ няма абсолютно никакви проблеми. Затова автоматично изключвам проблем с тоците, клеморед и т.н. Съмненията бяха в бензинова помпа, но след гаснене, при подаване на контакт, помпата си сработва и се чува. Но колата не пали. Държа да подчертая, че на бензин ако работи на място не гасне, само в движение прави този проблем, забива муцуната в земята и спира като магаре на баир Като обърна на газ и карам известно време и след това обърна на бензин - захапва, и си продължава да работи за известно време и пак забива муцуната и така до безкрай
Донякъде съм се насочил към моноинжекцията Дадоха ми за проба моно от Голф 3, но не е същото като моето, вероятно е от 1,4 или 1,6, и щуцерите са от другата страна и няма как да го пробвам. Също и дюзата не можах да я извадя за да я сложа на моята кола, ако въобще е съвместима Ще се радвам на насоки и съвети, тъй като проблема наистина е трудно откриваем, а излишни пари за експерименти нямам
Благодаря предварително на отзовалите се
Венто 1.8 ААМ гасне в движение
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Мен ме навежда на мисълта, че е помпата - работи, НО няма достатъчно налягане и дебит. Това става като се износят четките. Иди в някой сервиз да я замерят.
Може да прави проблеми и от моното - дюза (запушена от карането на газ), TPS (износени писти), ламбда-сонда или температурен датик. НО аз най-много залагам на помпата. Провери първо нея, ако има дебит и налягане, ще го мислим.
Как гасне - отведнъж или първо намалява мощността и после гасне?
Аз скоро ще си събера едно разпилено (състезателно) моно и мога да ти го пратя да пробваш с него, ама не знам кога ще остане време...
Може да прави проблеми и от моното - дюза (запушена от карането на газ), TPS (износени писти), ламбда-сонда или температурен датик. НО аз най-много залагам на помпата. Провери първо нея, ако има дебит и налягане, ще го мислим.
Как гасне - отведнъж или първо намалява мощността и после гасне?
Аз скоро ще си събера едно разпилено (състезателно) моно и мога да ти го пратя да пробваш с него, ама не знам кога ще остане време...
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Колата гасне изведнъж, все едно свършва бензина Утре ще сваля помпата, ще изчистя цедката, даже ще я сменя направо. Ще занеса помпата да я проверят дали дава налягане,пък квквото сабя покаже.
п.п. Колкото и странно да звучи, колата гасне след почти еднакъв интервал от време. На няколко пъти след като я запаля и тръгна, гасне на почти едно и също място (около 1км)
Размисли и страсти : Или дюзата нещо се бъгва след изминал пробег, респективно преминало гориво през нея, или на помпата това и е "гратнисния период" на оптималния дебит, който може да осигури за моното, или проблема е някъде другаде, в местата, които изброи
п.п. Колкото и странно да звучи, колата гасне след почти еднакъв интервал от време. На няколко пъти след като я запаля и тръгна, гасне на почти едно и също място (около 1км)
Размисли и страсти : Или дюзата нещо се бъгва след изминал пробег, респективно преминало гориво през нея, или на помпата това и е "гратнисния период" на оптималния дебит, който може да осигури за моното, или проблема е някъде другаде, в местата, които изброи
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Не сваляй помпата - закарай я така да я замерят както си е на колата. Има ли значение температурата - топла/студена - винаги ли гасне? Гориво има ли поне 10л в резервоара в тоя момент?
Не е от дюзата - тя или пръска, или не. Може да е запушена, да не разпрашава добре, но пак ще работи. Няма как да гасне от нея, докато работи (поне аз не се сещам вариант).
Като загасне, не иска ли да запали на бензин веднага след това? Кога пали после - след време, като изстине или?
Ако работи на място, никога ли не гасне?
Гори ли много на бензин и пуши ли черно отзад?
Не е от дюзата - тя или пръска, или не. Може да е запушена, да не разпрашава добре, но пак ще работи. Няма как да гасне от нея, докато работи (поне аз не се сещам вариант).
Като загасне, не иска ли да запали на бензин веднага след това? Кога пали после - след време, като изстине или?
Ако работи на място, никога ли не гасне?
Гори ли много на бензин и пуши ли черно отзад?
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Vento написа:Като загасне, не иска ли да запали на бензин веднага след това? Кога пали после - след време, като изстине или?
Гориво има, като направи проблема бях към 20-на литра. Като загасне, веднага след това не пали на бензин, трябва да изчакам малко и да завъртя тогава за да запали. Иначе на газ си пали винаги. Иначе на място си работи без проблем (това като съм я запалил студена). Но като я карам, и ако още не е изгаснала, и отбия на място за бръмчи веднъж ми се случи да започне да сваля плавно оборотите от 1000 надолу и а-ха да изгасне, като подам газ и се оправя, пак стабилизира на 1000 оборота и след време пак лека полека ги сваля и гасне ако не подам газ
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Това за оборотите на празен ход може да е от моторчето, но няма връзка с гасненето в движение.
Замери налягане и дебит на всички обороти и ще видим.
Замери налягане и дебит на всички обороти и ще видим.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 14 мар 2010 7:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
НУЛИРАИ КОМПА МАХНИ КЛЕМИТЕ ЗА МАЛКО 1-2 ЧАСА
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Първо провери релето прекъсващо дюзата(окис на клемите)
Друго ,което се сещам е мн. боклук в резервоара (това от опит),ако останалото по подаване на горивото е наред.
Друго ,което се сещам е мн. боклук в резервоара (това от опит),ако останалото по подаване на горивото е наред.
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Налягането, плюс дебита от помпата е добре да го замериш на входа на дюзата. Освен изброените от колегите неща би могло да се окаже запушен горивен филтър (ако не е сменян скоро) или проблем по горивопровода(деформация, прегъване).
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Горивния филтър и клемата бяха първите неща, които направих, за жалост без резултат Един уж познат човек ми замери налягането на помпата, каза че всичко е наред, хем му обясних, че като е на място няма да изгасне и трябва да се кара. Каза ми да видя клапана на моното дали не прави мизерии. Върнах се в бокса, разглобих клапана, не видях да е нацепено платното, избърсах всичко и го сложих обратно, и проблема си остана.
Утре ще направя следното: С две пробни лампи (светодиоди), ще следя какво става с помпата и моното. Също и ще сложа манометър на входа на моноинжекцията, но ще видя да удължа маркучите за да го изведа на капака и докато карам да видя какво се случва Селско, но друг начин няма, след като не можах дори да я закача на компютър, кабела не разпозна колата
Утре ще направя следното: С две пробни лампи (светодиоди), ще следя какво става с помпата и моното. Също и ще сложа манометър на входа на моноинжекцията, но ще видя да удължа маркучите за да го изведа на капака и докато карам да видя какво се случва Селско, но друг начин няма, след като не можах дори да я закача на компютър, кабела не разпозна колата
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Това с контролните лампи е добро, но не мисля, че ще даде резултат - те не спират да работят - пада им налягането просто. Затова ефективно ще е само с манометъра. Има няколко тънкости - трябва да е устойчив на бензин, за да не се разяде (ако е някакъв обикновен) и трябва да стегнеш със скоби маркучите, да не се запалиш. Освен това трябва да е някакъв до 2-3 бара максимум, не по-голям, за да може деленията да са повече и да следиш и по-малки спадове и пикове.
Да го вържеш на входа, не на изхода на моното, защото ако падне под 1,2 регулаторът затваря и на манометъра няма да отчита нищо.
Дано е от помпата, че иначе става трудно за диагностика.
Да го вържеш на входа, не на изхода на моното, защото ако падне под 1,2 регулаторът затваря и на манометъра няма да отчита нищо.
Дано е от помпата, че иначе става трудно за диагностика.
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Да, контролните лампи ще помогнат единствено ако има проблем с тоците и спира някъде захранването, което за момента не е изключено. Честно казано, и аз се моля да е помпата, че нататък зор.... Манометъра ще го вземем от сервиз, който се занимава предимно с това. Бяха го боднали днес на един хлОпел, дано утре да е свободен Мисля, че отчиташе до към 5-6 бара (заради пълните инжекциони), но беше добре разграфен и ще усетя ако пада налягането. Маркучите ще ги стегна със скоби яко, както и си е на колата ми, да няма фалове
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Трябва да ти държи 1,2-1,5бара, за да работи нормално.
- kaloqn_bachev
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София кв Враждебна
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
виж бобината преди време имах голф 2 пб мотора и се оказа че буксата на бобината беше клеясала и не даваше добър ток
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Венто 1.8 ААМ гасне в движение
Щеше да гасне и на газ тогава. Това е от нещо, свързано с работата на бензин.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта