за двигателя-духа от капачката на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 09 юли 2006 19:59


ич не е лажа тва дето викаш-ремонта като нищо може повече да прецака мотора.Маи сички сме изпитвали калпавите маистори.Ама това не пречи да попишем някои ред в форума за да знаем какво е,от каде идва и евентоално кво може да направи дадения проблем.То според мен тва му е една от основните цели на форума.




Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Нед 09 юли 2006 20:43


musura написа::)
абе и аз съм чул че колкото повече се заглеждаш и заслушваш във една кола толкова по капризна става -като жените :lol:


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Нед 09 юли 2006 23:08


Здравейте колеги и аз съм изправен пред дилемата дали да пипам мотора на Голфчето ( гори масло 400мл. / 1000км. инече си върви много добре и работи спокойно ), но говорих с един стар майстор , който ми каза " Моето момче така или инече ремонта ти е в кърпа вързан , но съвет от мен върви ли непипай , когато се счупи щеш нещеш ще го правиш , но почнеш ли да правиш прави основно . " Имаше и опасения относно качеството на продаваните резервни части .
Така че засега ще карам така .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 09 юли 2006 23:35


Маи тва е правилния избор.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 09 юли 2006 23:54


за качеството на частите - правих преди 5 години основен ремонт на кадета - купих "оригинален английски разпределителен вал" :) който точно за около 10к километра нямаше грам гърбица :shock при положение, че колата я карах на разработка - 80-90км/ч максимум.

После си купих втора ръка вал с лек ръб (1мм) - още си я търкаля следващия собственик с този вал :) а само аз му направих около 150к километра :)

Така че е пълно с ментаци :)

П.П. Сменях гарнитура на капака на клапаните на стария голф. Майстора носи новата и аз по случайност съм в сервиза. Питам - "Каква марка е", отговаря, че е някаква италианска - много гъзарска. Поглеждам я - по нея останал отпечатък от турски вестник :shock Кой знае в кой турски гараж е правена, абе ужас.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 09 юли 2006 23:57


Ооооох аз такива сегменти съм виждал че имах чувството че някой ги е рязал с ножовка от някаква тръба :? Абе ментаци валяло :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 0:00


Другия вариант е намираш много добри и скъпи части,даваш ги в сервиза и маистора ги прибира за негов човек а ти лупа ментака.Двоина печалба праи човека-ем части продова,ем пак при него ще ходиш.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пон 10 юли 2006 14:24


еми колеги днес проведох теста :lol: на студен и полузагрят двигател -н апразен ход има съвсем леко подухване от там кадето е пръчката на маслото ,като изфорсирам ДВГ-то изчезва съвсем -като при подухването на празех ход няма никакво пушене :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 14:38


А капачката как е?


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пон 10 юли 2006 15:24


Rabbit_TDI написа:А капачката как е?
не съм я отварял -но със сигурност ще хвърля масло отгоре защото колата е двувалка 16V и като отворя капачката на маслото се вижда единя вал -т.е няма никакъв протектор както при 1.8 моторите -има ли смисел да проверявам във такъв случей ?-както каза Русия ако не хвърляше щеше да блокира ДВГ то за точно 1 мин :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 20:20


Щото моита стабилно си ме поопръска :lol:


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 10 юли 2006 20:47


Rabbit_TDI написа:Щото моита стабилно си ме поопръска :lol:
сложи 10W40 или 15W40-ТИ ПРЕЦЕНИ--и а мирясаш малко...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 20:49


Маи се поонасям малко,ама ме дразни,старото голфе дет беше на 15-20 години ни масло харчеше,ни пръскаше от турбото,а мотора кат отвориш чист като аптека.Ма се замина :cry:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта