


за двигателя-духа от капачката на маслото
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ич не е лажа тва дето викаш-ремонта като нищо може повече да прецака мотора.Маи сички сме изпитвали калпавите маистори.Ама това не пречи да попишем някои ред в форума за да знаем какво е,от каде идва и евентоално кво може да направи дадения проблем.То според мен тва му е една от основните цели на форума.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
Здравейте колеги и аз съм изправен пред дилемата дали да пипам мотора на Голфчето ( гори масло 400мл. / 1000км. инече си върви много добре и работи спокойно ), но говорих с един стар майстор , който ми каза " Моето момче така или инече ремонта ти е в кърпа вързан , но съвет от мен върви ли непипай , когато се счупи щеш нещеш ще го правиш , но почнеш ли да правиш прави основно . " Имаше и опасения относно качеството на продаваните резервни части .
Така че засега ще карам така .
Така че засега ще карам така .
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
за качеството на частите - правих преди 5 години основен ремонт на кадета - купих "оригинален английски разпределителен вал"
който точно за около 10к километра нямаше грам гърбица
при положение, че колата я карах на разработка - 80-90км/ч максимум.
После си купих втора ръка вал с лек ръб (1мм) - още си я търкаля следващия собственик с този вал
а само аз му направих около 150к километра
Така че е пълно с ментаци
П.П. Сменях гарнитура на капака на клапаните на стария голф. Майстора носи новата и аз по случайност съм в сервиза. Питам - "Каква марка е", отговаря, че е някаква италианска - много гъзарска. Поглеждам я - по нея останал отпечатък от турски вестник
Кой знае в кой турски гараж е правена, абе ужас.


После си купих втора ръка вал с лек ръб (1мм) - още си я търкаля следващия собственик с този вал


Така че е пълно с ментаци

П.П. Сменях гарнитура на капака на клапаните на стария голф. Майстора носи новата и аз по случайност съм в сервиза. Питам - "Каква марка е", отговаря, че е някаква италианска - много гъзарска. Поглеждам я - по нея останал отпечатък от турски вестник

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
не съм я отварял -но със сигурност ще хвърля масло отгоре защото колата е двувалка 16V и като отворя капачката на маслото се вижда единя вал -т.е няма никакъв протектор както при 1.8 моторите -има ли смисел да проверявам във такъв случей ?-както каза Русия ако не хвърляше щеше да блокира ДВГ то за точно 1 минRabbit_TDI написа:А капачката как е?

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта