Въпрос:
1 На молко хиляди км е колата ти?
2 Знесх ли че водачите на клапаните са бронзови и за 200 000 км се разхлопват и да смениш жложките много непомага?
3 Мотпр се отваря за сегменти ако разликата е 3 атн едим от друг в цилиндура!



смяна на маслообирачи
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
bu4komobil написа:и така голфчето ме закара до морето и ме върна обратно и за 1200км долях около 100-150ml. масло,но бях силно разочрован от тягата на колата значи по магистралата към варна по равното на газ не дига повече от 140км на 5 и педала до дупка а по баирите особено на 4(отново до дупка педала)не повече от 80км нормално ли е това и да вмъкна 1 въпросче може ли при задържала 2-ра клапа на 2е2-то да вдигне 140км
Както преди бях писал,проблема ти е в карбуратора.Синкав дим маже да изкарва и от богата горивна смес.Особенно сутрин на студено.Много гориво малко въздух.Вероятна причина:не се отваря достатъчно въздушната клапа в режим на подгряване и ускорен празен ход.Бих го погледнал,но Русе е далечко



- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта