притежавам голф 3, 1995г 100 коня,инжекцион
проблема е , че ако не пален повече от 24 часа в купето мирише на неизгорял бензин.След 5 мин миризмата изчезва и по време на каране не се усеща нищо.
Надявам се някой да ми даде съвет от какво може да е



МИРИС НА СУРОВ БЕНЗИН ПРИ ПАЛЕНЕ
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 22 сеп 2006 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Кога започва да мирише? В момента на запалването ли? Аз имах такъв проблем до скоро и се оказа, че едно от гумените маркучлета, дето е за входящото гориво се беше понапукал в крайчето и при завъртане на помпата, без да има консумация леко навлажняваше там. Отрязах крайчето и се оправи!
А ако е преди да дадеш контакт, погледни отзад, над резервоара, дето се бърка за бензиновата помпа да не се е разложило уплътнението на капачето му.
А ако е преди да дадеш контакт, погледни отзад, над резервоара, дето се бърка за бензиновата помпа да не се е разложило уплътнението на капачето му.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 22 сеп 2006 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
миризма на суров бензин
малко след като я запаля, първите няколко минути,дори и да не съм пуснал вентилатора,и като загрее всичко изчезва, просто нищо.
Някои смятат че инжекциона подава повече гориво, да предполагам като не е загряла, но да мирише вътре в купето не мисля че е наред това
Странно е, че като я паля по нататък през деня-нищо
Някои смятат че инжекциона подава повече гориво, да предполагам като не е загряла, но да мирише вътре в купето не мисля че е наред това
Странно е, че като я паля по нататък през деня-нищо
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 22 сеп 2006 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
за бензина
добре, ще проверя, благодаря само ми обясни къде да го търся това маркуче, за да мога да обяснявам на другите, защото съм малко бос по тези теми
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ами... не знам как точно ти изглежда двигателя, защото не си писал, но търси по горивопроводите някъде. Не е заължително да е на същото място, където и при мен. Възможно е и на изходящия маркуч да е, където се оттича свъхналягането...въобще, проследи горивопроводите, ако щеш и на канал дори, стига да имаш възможност.
Успех!
Успех!
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз да ти кажа ...
Колега това принципно е проблем на 2E мотора, но не пречи и другите да го имат. Аз щях да се запаля за малко. Провери си всички маркучи на бензина, които идват от бензиновата помпа към инжекциона.
Гледаш много внимателно и то на студен мотор. Като загрее се раздуват и спира да тече. Кофтито е, че пръска точно на изпускателния колектор, добре е, че има щит (малко или много).
От опит ти препоръчквам да смениш всички гумени маркучи от помпата (дето излиза при мотора) до инжекциона. Зимата се свиват от стува още повече и капането става на теч
Супер опасно е! Слагай само скъпи маркучи (маркови) налягането е голямо и другите не издържат!
Хайде успех
Гледаш много внимателно и то на студен мотор. Като загрее се раздуват и спира да тече. Кофтито е, че пръска точно на изпускателния колектор, добре е, че има щит (малко или много).
От опит ти препоръчквам да смениш всички гумени маркучи от помпата (дето излиза при мотора) до инжекциона. Зимата се свиват от стува още повече и капането става на теч

Хайде успех

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта