Вентилатора на парното духа много слабо

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Вентилатора на парното духа много слабо

Мнениеот toshev » Сря 27 сеп 2006 16:41


Здравейте!
Дойде студеното време и дъжда и взеха да се изпотяват стъклата.
Забелязах че много слабо нещо ми духа вентилатора на парното. Стъклата като се изпотят, едвам едвам на 4-та и топлото докрай за да се "отпотят".

Филтъра го чистих миналия месец. Няма спукани казанчета на парното.
И четирите степени на вентилатора работят, но духа много слабо.
Възможно ли е да има заседнала клапа на студения въздух която да не позволява на системата да работи.




Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Сря 27 сеп 2006 17:30


Малка добавка....
Сега ходих пак да махам филтъра за въздух който е под кората под предния капак. Пуснах вентилатора ,работят и четирите степени.
Но.........вместо да духа вътре през отворите, той смуче от купето духа на обратно през тръбата на филтъра.Ще ми издуха раката като я сложих на мястото на филтъра.


Защо този пустиняк духа наобратно??? Лятото си духаше нормално, щото в жегите го пусках докрай и се охлаждах с него.

Помощ, помагайте !!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 27 сеп 2006 18:50


хахаха как духа наобратно-ти ме преби.не съм много запознат ама се сещай дали си пипал нещо друго по него.незнам дали мотора му е реверс и да си завъртял някой кабел/макар че няма логика да е реверс/ или да си го вадил и да си го монтирал обратно/и пак несъм сигурен дали е възможно/----това ще ми е интересно. а и кажи каква ти е колата все пак?


Потребителски аватар
psiho
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот psiho » Сря 27 сеп 2006 22:56


НЕ пипаи нищо по тока :no-no на копчето за степените има и жило което мести клапата с която в краино положение затваря притока на въздух отвън . Ако спънката на жилото която се намира зад врътките се е счупило значи клапата е заседнала в затворено положение и ти връща обратно това ти е проблема . :idea: Свали си пулта за оправление на въздуха и провери жилото на врътката за степените на вентилатора дали е застопорено жилото което е захванато зад тази врътка . Това е моя съвет . ДЕИСТВАИ и кажи какъв е бил проблема ! :maaad:


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Чет 28 сеп 2006 7:56


Добре момчета!
Следобед ще действам и ще пиша отговор. Колата е Г3 1.6 94"
Наистина има логика да е заседнала клапата и да връща въздуха.
Интересно как е станало като всичко си работеше, пък аз нищо не съм пипал. :cry: :077:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Нед 01 окт 2006 17:09


Надявам се колега да нямаш нищо против да питам и аз за същия проблем ама за Г2/Джета/ имам същия проблем на трета степен духа много слабо , пак си работят всички скорости , но забелязах че не духа от всички духалки ,духа главно горе на таблото под предния прозорец , десните въобще не откинат а левите от към шофьора доста слабо , махах барчето да погледна какво става,но единствено успях да установя , че има една кръгла джаджа явно със шило която като натисна един лост на нея и се отварят и другите духалки и духа от повече места ,вече не си спомням дали бяха всичките ,какъв може дае проблема турбината си врътка яката не са обърнати кабелите.Колата е с климатик ако има значение !


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Пон 02 окт 2006 17:21


Таквах го в таковата.....
Значи оправих го!!!
Като отворих таблото , дето са врътките за вентилацията, се оказа че от четирите жила дето са там, на две са им отчупени стоперите дето държат корпуса на жилото.
Като ги фиксирах (отне ми 2 часа и много псуване, поБългарих го със свунски опашки и кабелни обувки) системата задуха супер здраво.
Сега на първа скорост духа по силно отколкото преди на четвърта, направо ще ме отвее!
Пък вентилатора е духал наобратно поради блокирала клапа, която е отразявала влизащия въздух.

P.S. За пръв път виждам германец толкова абсурдно глупаво да е измислил конструкцията за застопоряване на жилата. С едни тънички пластмаски....бегай маани.....страшно неудачно изпълнение!!!


Потребителски аватар
psiho
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот psiho » Пон 02 окт 2006 20:49


Пичага радвам се че съм ти помогнал със съвета :wink: Преди имах ПАСАТ а сега съм с ГОЛФ те са със врътки , двама приятели имат ДЖЕТА но техните са с плъзгачи и не знам на какъв принцип сработват :cry: питай колегите с ДЖЕТИТЕ :confused



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта