Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
Добър вечер колеги. Преди малко докато седях на светофара забелязах, че ми падат оборотите /от 1000 на 900/. Оборотите падат когато съм натиснал спирачката и я отпусна. След около 1-2 секунди се оправят. Не знам дали е от значение но педала за спирачката е твърд, не може да се натисне до пода. Преди да запаля колата /оставям я на наклон/, когато врътнах ключа колата леко потегли надолу.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
може да падат щото си на фарове и пускаш и стоповете един вид.Останалото за спирачката не го разбрах като обяснение,но като искаш си провери вакуума към сервото
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
Вакумите наскоро ги правих. Всички вакумни маркучи са сменени. Бяха ми леко объркани, но с помощта на ЕТКА ги свързах правилно, даже за всеки случай откачих клемите на акумулатора да се рестартира и компютъра.
Не знам как по-точно да се изразя за спирачката. Оборотите падат само когато натисна и отпусна педала на спирачката. Натиснах го 4-5 пъти и оборотите играят по един и същ начин, т.е. падат от 1000 на 900 и се възстановяват след 1-2 секунди.
Не знам как по-точно да се изразя за спирачката. Оборотите падат само когато натисна и отпусна педала на спирачката. Натиснах го 4-5 пъти и оборотите играят по един и същ начин, т.е. падат от 1000 на 900 и се възстановяват след 1-2 секунди.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
ами пак ще се върна на тоците,възможно е при слаб акумулатор или при слабо зареждане на динамото.Не е лошо да пробваш при изгасени фарове и след по продължително каране,също и да замериш алтернатора колко подава.Случвало ми се е в най големите студове та за това помня,но при мен беше като пусна парното на 2.Явно харчи,при теб може да е същото-по голяма консумация от зареждането.
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
Алтернатора ще трябва да го проверя, акумулатора е закупен преди 4-5 месеца. Утре ще пробвам и без светлини, сега вече може и без светлини през деня. Сега се сетих, че когато е много студено и не е поработила колата когато натискам по рязко спирачката оборотите падат драстично премигва лампата за акумулатора и в някои случаи изгасва, а в други не.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
да изгасва чак от недостиг на ток ми е странно..май нещо се случва със сервото.Вече може без светлини,така ли?Мислех че е от април...
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
За какви проблеми да гледам на сервото, някакви жици за слаб ток?
Едит:
От 1 ноември до 1 март шофьорите са задължени да се движат с включени къси светлини, припомнят от КАТ.
Едит:
От 1 ноември до 1 март шофьорите са задължени да се движат с включени къси светлини, припомнят от КАТ.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
я да с върнем на спирачките,като угасиш колата натисни спирачката,трябва да има едно потъване до доло почти и после да се вдърви.Ако е вдървен или като караш се натиска трудно,значи е сервото.Жици по него няма доколкото съм гледал.
Може би ти е прецакан маркуча на сервото и смуче въздух
Може би ти е прецакан маркуча на сервото и смуче въздух
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
Педала не потъва до долу, дори когато колата е изгасена. Ами този "маркуч", при мен е пластмасова тръба която излиза от него. Ще трябва да го проверя, но не съм забелязал да смуче от него.
- svetlio3911
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 12 авг 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
провери си пластмасовата тръба,клапана в който влиза също -щом се вдървява педала значи смуче от някъде въздух
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
Утре ще направя проверката и ще пиша какво става.
- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
Това с промяната на оборотите е напълно нормално, не се стряскай. Все пак като натискаш и отпускаш педала на спирачката му взимаш вакъъма, който ти е вързан към всмукателния колектов, което води до корекции по гориво-въздушната смес, който от своя страна отнемат време, за да се случат => колебания в оборотите
А... педала също леко се одървя от "липсата" на вакуум когато паднат оборотите.
Направи си опит ако искаш помпай на педала на спираката и ще видиш, че оборотите след 3-4 натискания ще се вдигнат на 1100
А... педала също леко се одървя от "липсата" на вакуум когато паднат оборотите.
Направи си опит ако искаш помпай на педала на спираката и ще видиш, че оборотите след 3-4 натискания ще се вдигнат на 1100
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
Още откакто ми подариха колата педала стоеше твърд. Вакумите бяха объркани както казах малко по горе. Всички вакумни маркучи са сменени и направени правилно според ЕТКА.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
ще се вдигнат ако не угасне,ма щом е нормално....смуче въздух най вероятно от клапана за сервото,резултат бедна смес и колата гасне
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf II 1.8 RP - Оборотите падат
Поради лошото време, чак сега можех да вдигна капака на колата. Всичко е наред. Нито пластмасовата тръба е спукана някъде. Педала си е твърд. Проверих и течността за спирачките как е, ами пълно е до горе. Преди малко пробвах с изгасени светлини, изгасено парно, изгасен плеар и оборотите не падаха толкова драстично при едно натискане на педала. Когато го натисна няколко пъти леко се покачват оборотите и падат някъде на 500-600 и след около 1-2 секунди се вдигат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта