


Загряване Голф 3 - изгорял мотор на перката!
gree
да ви кажа и на мене ми грее. Смених гарнитурата и сега ми стига 100 градуса, вклиучва се перката и после стрелката продължава малко на горе и започва да охлажда. Но по притеснителното е че като карам по Цариградско (примерно) си стои на 100 градуса. А като чакам на светофар ми спада или като стоя на място пак спада, но не е възможно да карам със 120 и стрелката да ми стои на 100 градуса. Първа стъпка ще видя дали е датчика и после незнам, но перката се вклиючва на 100 градуса и така, за мен лично не е нормално това. Водата уж ми е О.К. може да се каже, просто незнам. Навява ме на мисълта че не показва точно. Онзи ден качвах Петрохан и по средата на изкачването вече ми беше стигнала 110 градуса спрях и погледнах и видях че перката ми не върти ??? и след малко започна да върти. И като и пуснах парното на МАКС се охлади и ми показваше 90. Та от тогава все я карам като пускам парното. Но това си не е работа. Кажете какво да права???
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблемът се оказа в моторчето на перката
( дано да е само в него ). Тъй като установих, че перката вече не се движи при 90+ градуса реших да сменя поне датчика и, и точно тогава (влизайки в един сервиз ) моторчето изпуши. За малко да вляза в новините
От сервиза ми препоръчаха да си намеря 2-ра употреба, че ново били скъпичко. Така че сега търся такова. Ще бъда благодарен, ако някой има идея за цената и на новите да ме ориентира.


От сервиза ми препоръчаха да си намеря 2-ра употреба, че ново били скъпичко. Така че сега търся такова. Ще бъда благодарен, ако някой има идея за цената и на новите да ме ориентира.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: gree
sasy написа:да ви кажа и на мене ми грее. Смених гарнитурата и сега ми стига 100 градуса, вклиучва се перката и после стрелката продължава малко на горе и започва да охлажда. Но по притеснителното е че като карам по Цариградско (примерно) си стои на 100 градуса. А като чакам на светофар ми спада или като стоя на място пак спада, но не е възможно да карам със 120 и стрелката да ми стои на 100 градуса. Първа стъпка ще видя дали е датчика и после незнам, но перката се вклиючва на 100 градуса и така, за мен лично не е нормално това. Водата уж ми е О.К. може да се каже, просто незнам. Навява ме на мисълта че не показва точно. Онзи ден качвах Петрохан и по средата на изкачването вече ми беше стигнала 110 градуса спрях и погледнах и видях че перката ми не върти ??? и след малко започна да върти. И като и пуснах парното на МАКС се охлади и ми показваше 90. Та от тогава все я карам като пускам парното. Но това си не е работа. Кажете какво да права???
Аз имах подобен проблем дигаше ми до 100 рядко до 110(говорим за показания на таблото) и сложих датчик на перката който включва на 92 и го вързах направо на втората скорост на перката и сега повече от 100 не дига. А тези 100 са около 95 реално при мен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта