Загряване Голф 3 - изгорял мотор на перката!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sasy
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 11 окт 2006 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

gree

Мнениеот sasy » Сря 11 окт 2006 14:29


да ви кажа и на мене ми грее. Смених гарнитурата и сега ми стига 100 градуса, вклиучва се перката и после стрелката продължава малко на горе и започва да охлажда. Но по притеснителното е че като карам по Цариградско (примерно) си стои на 100 градуса. А като чакам на светофар ми спада или като стоя на място пак спада, но не е възможно да карам със 120 и стрелката да ми стои на 100 градуса. Първа стъпка ще видя дали е датчика и после незнам, но перката се вклиючва на 100 градуса и така, за мен лично не е нормално това. Водата уж ми е О.К. може да се каже, просто незнам. Навява ме на мисълта че не показва точно. Онзи ден качвах Петрохан и по средата на изкачването вече ми беше стигнала 110 градуса спрях и погледнах и видях че перката ми не върти ??? и след малко започна да върти. И като и пуснах парното на МАКС се охлади и ми показваше 90. Та от тогава все я карам като пускам парното. Но това си не е работа. Кажете какво да права???




Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Чет 12 окт 2006 9:07


Проблемът се оказа в моторчето на перката :cry: ( дано да е само в него ). Тъй като установих, че перката вече не се движи при 90+ градуса реших да сменя поне датчика и, и точно тогава (влизайки в един сервиз ) моторчето изпуши. За малко да вляза в новините :oops:
От сервиза ми препоръчаха да си намеря 2-ра употреба, че ново били скъпичко. Така че сега търся такова. Ще бъда благодарен, ако някой има идея за цената и на новите да ме ориентира.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 12 окт 2006 9:41


Цени незнам но като си намериш друго включваи направо бьрзата скорост кьм датчика на крачето което подава + при 95 гр кьм перката и няма да загрява - личен опит - аз така карам 3 год и не е загрявала повече от 100 гр дори и в задрьстване а и двигатела се охлажда по бьрзо.....да не говорим за 110 гр :shock :shock :shock


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 12 окт 2006 9:48


В Ауто+ е към 90 лв. нова перка topran


Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Чет 12 окт 2006 9:55


°niksi° написа:В Ауто+ е към 90 лв. нова перка topran

10х за инфото :)
При такава цена май е по добре да се вземе нова.


ila
Мнения: 1002
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Чет 12 окт 2006 10:11


мойта е сменях на пролет. понеже не бях на зор имах възможност да изръчкам пазара и много се учудих! едно и също нещо се продава от 75 до 260 лв, като преобладават цените около90 до 120 лв. Само в юнитрейд ми казаха 500лв!

Спокойно колега има ги за около 90 лв.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: gree

Мнениеот IvoG » Чет 12 окт 2006 19:31


sasy написа:да ви кажа и на мене ми грее. Смених гарнитурата и сега ми стига 100 градуса, вклиучва се перката и после стрелката продължава малко на горе и започва да охлажда. Но по притеснителното е че като карам по Цариградско (примерно) си стои на 100 градуса. А като чакам на светофар ми спада или като стоя на място пак спада, но не е възможно да карам със 120 и стрелката да ми стои на 100 градуса. Първа стъпка ще видя дали е датчика и после незнам, но перката се вклиючва на 100 градуса и така, за мен лично не е нормално това. Водата уж ми е О.К. може да се каже, просто незнам. Навява ме на мисълта че не показва точно. Онзи ден качвах Петрохан и по средата на изкачването вече ми беше стигнала 110 градуса спрях и погледнах и видях че перката ми не върти ??? и след малко започна да върти. И като и пуснах парното на МАКС се охлади и ми показваше 90. Та от тогава все я карам като пускам парното. Но това си не е работа. Кажете какво да права???

Аз имах подобен проблем дигаше ми до 100 рядко до 110(говорим за показания на таблото) и сложих датчик на перката който включва на 92 и го вързах направо на втората скорост на перката и сега повече от 100 не дига. А тези 100 са около 95 реално при мен.


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Чет 12 окт 2006 19:35


колеги всичко хубаво, ама аз перката работи само на втора степен, не се ли замисляте, че живота и се скъсява доста?щом са направили 2 степени има защо, не е ли по-добре да видите дали няма други проблеми, вместо "вързах си перката на бързата скорост и готово", как мислите?


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Чет 12 окт 2006 19:43


Прав си така е, скъсява се, не споря.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта