Висок разход на гориво

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Висок разход на гориво

Мнениеот Veso101 » Съб 22 яну 2005 23:02


Голф4е 3 1,8 mI ABS.
Сму4е като змей - 14 литра градско.
Ина4е си загрява нормално.Струва ми се и малко тромава.
Дайте акъл4е ще фалирам!!! :cry:




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 23 яну 2005 0:23


Май плаче за нова ламбда сонда, ама може и да е от нещо друго...
Като я форсираш бързо ли ти падат оборотите след отпускане на газта?!Има ли някакви замисляния като я изрежеш?
А запалителната ти система в какво състояние е?


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Нед 23 яну 2005 21:45


Оборотите падат сравнително бързо, като я изрежа не се замисля но ми се струва че трябва да "рипва по-силно).
Кабелите на свещите са ОК, за самите свещи когато я взимах ( преди 3000 км) майстора каза че са добре.
Може ли да е от катализатора или пък сензора да отчита различна температура?
Когато загрее оборотите са 800 и леко притриса.


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Нед 30 яну 2005 18:33


Хаиде бе майстори изкажете се нещо по въпроса. 8)


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Нед 30 яну 2005 19:38


Провери си ъгъла на изпреварване на запалването. При мен се оказа че е от там. Гореше ми 12л. на 100. След регулиране на въпросното нещо падна на 8.5 на 100 градско. Успех! :wink:


Потребителски аватар
Mega75
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re...

Мнениеот Mega75 » Нед 30 яну 2005 20:38


... Само да ти кажа, че зависи много какво ти е градското. Моето е цял ден по светофари и какво се получава? Дава 15 на 100 градско ама мерим само колко километра сме минали а не колко часа висим по светофарите? Компютъра дава на 55 литра, св съм бил в колата 15 часа? Ти сметни къде е разхода :))


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 31 яну 2005 10:24


Катализатора със сигурност бърка работата.
Задължително го свали, но внимавай да не е при някой мърляч.
След свалянето трябва малко да се побъзика ламбда синдата и всичко ще е ок.
2. Отиди на диагностик - там със сигурност ще ти видят поне откъде са слабите места и е възможно с малко настройки всичко пак да е ОК.


Потребителски аватар
GTE
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 05 яну 2005 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 1.8

Мнениеот GTE » Пон 31 яну 2005 14:39


По мое мнение 1.8 8 клапана моно, 90 kon`eta, е доста стара концепция за двигател. Дава доста висок разход особено в градски условия. Зависи много как караш, бързо ли ускоряващ и след това спирачка, на къси разстояния ли каращ колата.
Моята е Голф 3 комби 1.4 пълна инжекция и в града ми дава около 8/100, но аз я карам доста икономично.


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Пон 31 яну 2005 18:56


Верно, че Варна се задръсти и има много светофари, но все пак...
Центровката е проверена при мой човек и е ОК.
Не знам от какво се получава тресенето при загрял двигател и 800 rpm.
Ако махна катализатора ламбдата остава ли?


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Пон 31 яну 2005 21:13


Ламбдата остава задължително. Компа преценява и променя горивната смес по няколко сигнала, които получава като единият е именно от ламбда сондата. Ако много ти е запушен катализатора колата наистина е като спъната. Все пак докато съвсем се запуши катализатора има доста каране. Виждал съм поне две коли (Голф2 и Пасат3) които са караха докато взеха да им гаснат моторите на светофар от задръстен катализатор. Разхода не им беше много по-голям, не като при теб поне. Най-добре мини на цялостна диагностика на горивната и запалиелната системи. В София Юве са май-добри в това отношение, а за Варна трябва някой колега от там да те упъти.


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Пон 31 яну 2005 22:04


Sceko написа:Ако махна катализатора ламбдата остава ли?

мдаааммм реглаж центровки всичко е ок ама симптомите са същите като при мен ... като загрее и започва на ниските да тресе ... - еми сменяш дебитометър и толкоз :) кво да ти кажа - спира да тресе :) ... отиди да го отворят и щи кажат дали е от него или не ... те се лепят после с силикон ... може да го понагънат малко колкото да изкараш още малко с него но ако е той требе да търсиш нов ...
като махнеш катализатор препоръчително е да сложиш резонаторно гърне на негово място а лабдата остава да ... долу горе 100-150 кинта е втора употреба дебитометър ... за нов НЕ МИСЛИ - за мойто гти е 680лв. с поръчка отвънка ... за твойто нема да много по-малко ...


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 01 фев 2005 10:53


Замери шибаната ламбда сонда щото си мисля че тя прави мизерии и обърква сместа :evil: Щом е тромава и смучи много не виждам какво друго остава, следкато запалителната ти система е наред gruebel
А колкото до това, че моното давало висок разход, няма да коментирам.Има достатъчно колеги с такива машини, нека и те кажат.Аз лично съм много доволен от съотношението поддръжка/разход/мощност/динамика :wink:


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Вто 01 фев 2005 21:37


Snaker, доколкото знам мойто чудо няма дебитомер като твоя GTI.
Последните ми наблюдения са, че като е студен оборотите падат бавно.
Някой колега от Варна да ми подскаже, моля на кой майстор да си дам парите, без после да си чукам главата :shock: :shock:


Потребителски аватар
Snaker
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 15:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Snaker » Вто 01 фев 2005 22:31


Sceko написа:......

ем начи незнам ... не съм виждал кво представлява тоя двигател ... предположих просто ... и се извинявам ако съм спамнал безсмислено ...

при мен абсолютно същата хава ... като е студена оборотите са тромави ... като загрее се оправя обаче тресе на ниските и тай ... айде и дано да го оправиш :))



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], kris11 и 71 госта