Ключ за фарове?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ключ за фарове?

Мнениеот Muncho » Съб 28 окт 2006 14:39


Не ми свети ламБата в ключето и това ме дразни. Свалих го, отворих го и ... опааа.. изненада.. някой май се е базикал с него.
Първо останах очуден че "крушката" представлява само стъкленото тяло... и няма фасонка! Крепи се само на две кабелчета с дебелината на косъм. При мен положението е че едното кабелче.. просто го е хванало липсата... не е скъсано а го няма... никъде в целия ключ го няма! Предполагам някой го е махнал.. нарочно или не е забелязал...
Както и да е.. казаха ми че такива крушки има в пасат електроникс на техническия... обаче не знам каква точно крушка да търся.

Също така едното кабелче ясно къде ще го запоя.. но другото? Разгледах всички пътеки но никъде не намерих следа от запояване.
Мисля си че трябва да го запоя някъде след намотката която служи за потенциометър.. но до колкото успях да видя има един пин ( на който предполагам идват 12+ ), към него има пластина към която контктува друга пластина закрепена към врътка. Пластината на врътката контактува и с намотката ( получава се потенциометърче ) и края на намотката е кримпната ( не е запоена ами просто е притисната здраво м/у две пластини ) към друг пин.
Та това ме навежда на мисълта че през тази врътка минава токът на цялото осветление на таблото... и тука идва въпросът - дали токът преминал през потенциометъра не минава през някакво главно "разпределително табло" и после към всички консуматори или просто всички лампички са навързани успоредно.
Ако са успоредено тогава ще запоя другото кабелче на лампичката за изходния пин на потенциометъра.. но ако ако не е .. тогава значи има някой пин който всъщност идва специално за крушката... но аз не го знам кой е :(.

Бтв.. за момента крушката е вързана към една от пътеките на фаровете ( предполагам е габарити ).
Също така друга въпросителна е защо в ключа има две гнезда за крушки...




Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Съб 28 окт 2006 14:43


извинявам се за отклонението, ама можеш ли да драснеш с няколко реда как се сваля тази джиджавка, има ли някви тънки пинизи за които да се внимава...?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 28 окт 2006 14:48


има място за две крушки, като си на габарит да свети, а другата е осветеление..
Най-интересното е, че тази крушка свети щом дадеш на контакт ;)
не само като вючиш фаровете ;)

Буфка.. сваля се с ръч от тук ръч от там..
докато не го видиш или не го пипнеш сам нема начин..
Внимателно, и нищо не се чупи ;)


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 28 окт 2006 14:53


buFka написа:извинявам се за отклонението, ама можеш ли да драснеш с няколко реда как се сваля тази джиджавка, има ли някви тънки пинизи за които да се внимава...?

Ами на двойката нали има две места за ключета.. та на мен едното ми е с бутафорно капаче... на него ми е светодиода за алармата... та то лесно се вади.. дърпа се от към горната страна. След това през зейналата дупка подбутвам с пръст ключа на фаровете.. веднага излиза.


@Уили :wink: ааа можеш ли да кажеш какви крушки ми трябват и евентуално къде да ги свържа?


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Съб 28 окт 2006 15:01


оу....съвсем съм се объркал, мислех че иде реч за Г3 :oops:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 28 окт 2006 15:06


Ми нали си видял какви са крушките..
1.2 w, 12 волта без фасунга.. има ги навсякъде.. хващаш крушката и я показваш ...

А къде се връзва по спомени не мога да цитирам..
ама намери къде има постоянно 12волта на контакт.. и е там ;)
другият вариант е на срещата утре да ти покажа как е вързна при мен :)
и не се запоява, а е някакво заводско заваряване май..


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 28 окт 2006 15:22


wili98 написа:1.2 w, 12 волта без фасунга.. има ги навсякъде..


Точно това не знаех.. нито колко вата нито напрежението... пък и на самата крушка нищо не пише..
wili98 написа:А къде се връзва по спомени не мога да цитирам..
ама намери къде има постоянно 12волта на контакт.. и е там ;)
другият вариант е на срещата утре да ти покажа как е вързна при мен :)
и не се запоява, а е някакво заводско заваряване май..

Айде утре ще покажеш :).


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 28 окт 2006 22:26


епа поне за напрежението..



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта