Проблем с голф 3 след сваляне на глава

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kikogsxr
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: Проблем с голф 3 след сваляне на глава

Мнениеот kikogsxr » Пет 27 юли 2012 6:59


Датчик на коляновия вал(че скоро сменях) :?:




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблем с голф 3 след сваляне на глава

Мнениеот pas1.8mi » Пет 27 юли 2012 9:27


kikogsxr написа:Датчик на коляновия вал(че скоро сменях) :?:

Тук такъв няма! :idea: Може да има проблем с гарнитурата на смукателните колектори и от там да засмуква въздух!


Потребителски аватар
WesT_Pz
Мнения: 156
Регистриран на: Съб 21 авг 2010 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с голф 3 след сваляне на глава

Мнениеот WesT_Pz » Пет 27 юли 2012 11:36


При ремонта беше сменена и тя...а сега друго се сетих,възможно ли е да е защото майстора не направи центровка на делкото ?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблем с голф 3 след сваляне на глава

Мнениеот pas1.8mi » Пет 27 юли 2012 12:17


WesT_Pz написа:При ремонта беше сменена и тя...а сега друго се сетих,възможно ли е да е защото майстора не направи центровка на делкото ?

Ако е превъртяло паразитното колело задвижващо Делкото,да! :да:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Проблем с голф 3 след сваляне на глава

Мнениеот emo-gar » Съб 28 юли 2012 9:11


Най-вероятно -неправилна зацепка на ремъка,сега дали е сгрешено на марките на маховика(2 маркера са!),дали от "паразитен вал"-делко...Нищо сложно да си свалиш горният капак на ангр.ремък и да си провериш зацепката.Гледат се :маркера на маховика(под капачката на ск.кутия,пластмасовата тапа),палеца на делкото(има си маркер),марката(точка) на р.вал-към стрелка на пласмасовата защита(при мен на 1.8 има такава).
След това виж какво е развивано и сваляно покрай дросела,засега приеми че е наред.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kassy и 56 госта