CyberBlade написа:Аз съм обмислил всички варианти

Просто неговото купе има толкова много работа, че само като си я представя (защото моя голф съм го разглобявал и сглобявал целия) ми става унило и чак ме демотивира да работя ... още преди да съм почнал! Просто моето съм го докарал до ниво близко с фабричното - скоростния лост съм го заздравил яко и съм го обслужил напълно - което беше доста трудно поради много кофти инженерна мисъл на Ханс.
А пък на цяло е много лесно да се сменят нещата ... аз моя двигател (от Ауди 80) пред блока си го смених самичък за 2 дена - и то защото не беше просто размяна а премествах всички уреди и съединител от единия двг. на другия.
А с малко усилия ще стане мн добре. Пък и наистина ще продавам резервните части които пък от своя страна (повечето) са скоро (преди по малко от 10 000) сменени с нови от магазина. Като свърши процедурата ще направя списък на всичко
П.С. Аз и баща ми сме доста луди на тема направи си сам. Имахме 2 Вартбурга (2 тактови оригинално) и двата бяха с 4тактови двигатели, единия с двг от Поло, другия с двг от Фиат

П.С.2 Компа ми е от 3 години с водно охлаждане което аз съм си направил
Няма невъзможни неща ... просто понякога те домързява


Честито и от мен за колицата и Браво за ентусиазма!Много безаварийни километри,така като си замислил транзакцията според мен 6 точки-добро купе и як мотор.....сложи си и моста с дисковете само(ако не си с дискове вече) и
