Наскоро си взех golf 3 1,6 aft който имаше проблем с запалителната система.Смених кабели свещи палец и капачка.
Смених вакумното клапанче за въздушните колектори, датчика за температурата на водата и направих нови гарнитури на колекторите , че смучеше от тях.Имаше газова, но беше на плочка и беше кихнала много здраво и беше счупила плочката и аз я махнах , почистих дроселната клапа и колата тръгна да върви нормално.
Но при студен двигател колата не поема добре при натоварен двигател и натиснат повече педала на газта.Оборотите на празен ход са нормални в горната допустима граница 850+50rpm.Мерих сензора за темп на водата и той дава нормални показания.
Сензора за температурата на въздуха е дава съпротивление малко по високо от колкото пише, но аз не съм сигурен дали не греша при измерване на температурата.
Дебитомера показва показания 1.06v на празен при предписани 1.00V и 1.67 на 3000rpm при предписани 1.7V, което според мен си е в рамките на грешката според мен.
Ламбда сондата я смених веднага щом я взех.
Имам съмнения във маркуча за вентилация на картера и PCV клапана да няма отечки защото го кърпих с градински маркуч.
Та мисълта ми е този проблем с мощността само при студен двигател дали е от някой сензор вакумна отечка или компютъра е натрупал грешки
Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 08 юни 2012 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
Благодаря за мненията проблема бе оправен
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
А ако напишеш какъв е бил няма да сбъркаш! Форума е за си помагаме взаимно, може още някой да има проблем като твоя и да се чуди какво да прави!
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
emaloumen написа:
/...и направих нови гарнитури на колекторите , че смучеше от тях..../
Извиниме ме колега ,но нещо немога да разбера -за кои гарнитури става въпрос ,че си сменил?
/...и направих нови гарнитури на колекторите , че смучеше от тях..../
Извиниме ме колега ,но нещо немога да разбера -за кои гарнитури става въпрос ,че си сменил?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 08 юни 2012 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
За афт мотора има гарнитура на всмукателните колектори там където се разглабя за смяна на свещи.Където са куплирани.
Там почва да смуче въздух който не се отчита от дебитомера.
Друг момент е PCV клапана и вентилацията на картера и там трябва да се види да няма отечки.
След това като си сигурен че нямаш отечки палиш двигателя и вадиш гумата на клемата на дебитомера.Там на загрял двигател трябва м\у 2 и 3 да има 11в мин. а на 1 и 2 на празен трябва да има точно волт а на 3000 м/у 1.67 - 1.7В.
Ако не дебитомер.
Ако всичко е наред до тука и пак прави въртели на студено се гледат двата температурни синзора - на водата и на въздуха.
Те се проверяват както е описано в autodata.
Друг важен момент е вакумната диафрагма на колекторите.Ако е скъсана и не работи трябва да се изключи от соленоида щото при рязко подаване на газ пак лъже дебитомера.
При мен проблема беше във вакумната отечка и в сензора за темп на въздуха.
Надявам се да е от полза
Там почва да смуче въздух който не се отчита от дебитомера.
Друг момент е PCV клапана и вентилацията на картера и там трябва да се види да няма отечки.
След това като си сигурен че нямаш отечки палиш двигателя и вадиш гумата на клемата на дебитомера.Там на загрял двигател трябва м\у 2 и 3 да има 11в мин. а на 1 и 2 на празен трябва да има точно волт а на 3000 м/у 1.67 - 1.7В.
Ако не дебитомер.
Ако всичко е наред до тука и пак прави въртели на студено се гледат двата температурни синзора - на водата и на въздуха.
Те се проверяват както е описано в autodata.
Друг важен момент е вакумната диафрагма на колекторите.Ако е скъсана и не работи трябва да се изключи от соленоида щото при рязко подаване на газ пак лъже дебитомера.
При мен проблема беше във вакумната отечка и в сензора за темп на въздуха.
Надявам се да е от полза
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
1. При условие ,че вакуума на клапите е със скъсана мебрана ,има ли вероятност лостовата му система да се движи при подаване на газ ,или не ?Питам ,защото моята се движи при подаване на газ ,но предполагам -няма гаранция ,че мембраната не е скъсана!?
2. Гарнитурата м/у всмукателните колектори ,е направена оригинално от доста твърд материал ,който с времето е възможно вече да не уплътнява.С каква трябва да се смени -по-дебела или просто нова, такава?
2. Гарнитурата м/у всмукателните колектори ,е направена оригинално от доста твърд материал ,който с времето е възможно вече да не уплътнява.С каква трябва да се смени -по-дебела или просто нова, такава?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 08 юни 2012 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
Мисля че не.Пробвай я като откачиш маркуча от соленоида натиснеш я от лоста и запушваш маркуча и не трябва да се върне в изходно положение.Може да се прибере малко но трябва да задържи.Там оста и ябълката клеясват затова е хубаво да се позачистят с wd и след това да се гресират.Мембраната при рязко подаване на газ трябва да се прибере мигновено и да се върне.
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 08 юни 2012 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
Не е необходимо да се сменя.Може да се обезмасли и с червеният силикон става идеално само межи внимателно в рамките на фланеца, тънко от двете страни, чакаш 5 минути да дръпне леко и стягаш първо средните болтове и след това по диагонал останалите.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 08 юни 2012 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
viewtopic.php?f=5&t=114692&start=30 тия батко о - пръстени не се пипат.Ако има проблем в тях прави и на загряло въртели , киха през гърнето ама които го съмняват се сменят за 15 мин.
И наистина е важно да е чист дросела.Аз за това съм си изкарал вентилацията на картера в атмосферата да не се цапа от маслените изпарения.Не се получава нагар от кофти гориво
И наистина е важно да е чист дросела.Аз за това съм си изкарал вентилацията на картера в атмосферата да не се цапа от маслените изпарения.Не се получава нагар от кофти гориво
- w3sky
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 11:59
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT
- Местоположение: Пещера
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
Колеги аз също имам 1.6 афт голф3 като го запаля неиска да държи обороти и гасне ако го запаля след това и подавам газ лекичко след това като загрее не гасне и подаржа определени обороти като гледам на око 700 до 950 г/д и ги мени постоянно някои може ли да ми помогне и да ми каже как мога да го оправя !!! един маистор ми каза че е компа за смяна др ми казва че не е от компа и незнам !!! някои да помогне колеги !!!
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 08 юни 2012 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
Ами взимаш един мултицет и почваш да мериш.Гледаш за отечки, мериш компресия на двигателя, гледаш свещи.
А компютъра с кабел OBD16 към USB и с програма VCDS правиш диагностика куплунга е до пепелника.Кабела струва 40-50 лв а програмата от нета се сваля.Тряя се почне от някъде никой не може да ти каже без да я види.Кви са тия майстори дето само казват.Аз като я занеса на майстор питам само кога да я взема и колко кво ме интересува какво и е имало
А компютъра с кабел OBD16 към USB и с програма VCDS правиш диагностика куплунга е до пепелника.Кабела струва 40-50 лв а програмата от нета се сваля.Тряя се почне от някъде никой не може да ти каже без да я види.Кви са тия майстори дето само казват.Аз като я занеса на майстор питам само кога да я взема и колко кво ме интересува какво и е имало
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
Някои казват че на AFT не трябва да се откача маркуча за картерните пари от входящия ръбопровод ,защото дебитомера бил сметнат да прави разлика в обемите на преминаващият въдух преди и след него!Тогава какво става,ако ДВГ духа през сегментите повече ,отколкото трябва или е скъсано силиконовото клапанче? Значи ,това не би трябвало да е така!
- w3sky
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 11:59
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT
- Местоположение: Пещера
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
колега не е въпроса кога 6те е закарам и колко 6те платя на маистора просто питах ! но явно и тук няма да може някои да помогне
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 08 юни 2012 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Ниска мощност при студен двигател Golf 3 1.6 афт
ако запушиш клапана на входната тръба нищо не се променя там са изгорели газове и маслени пари няма кислород.Самия клапан е направен така че да не лъже дебитомера
Последна промяна от emaloumen на Пет 03 авг 2012 21:34, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта