Значи вчера проявих интерес към двигателя ми и като си видях ангренажния ремък и ми спря сърцето .
Много отпуснат направо мога да го завъртя на 180 градуса .
Аз не разбирам от двигатели признавам си на мен силата ми е при боите.
Но когато питах майстора дато ми го сменява първия път и той ми вика така требе ДА ама не съм чак толкова тъп и знам , че не требе да е така .
Та въпроса ми е трудно ли се сменява и къде точно са засеците за да си го сменя аз . А и понеже двигателя е 1,3 бензин , карбуратор и знам ,че се натяга чрез водната помпа - знае ли някой как точно става ?
Ангренажен ремък на Голф 2
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Ангренажен ремък на Голф 2
teneketo написа:Значи вчера проявих интерес към двигателя ми и като си видях ангренажния ремък и ми спря сърцето .
Много отпуснат направо мога да го завъртя на 180 градуса .
Аз не разбирам от двигатели признавам си на мен силата ми е при боите.
Но когато питах майстора дато ми го сменява първия път и той ми вика така требе ДА ама не съм чак толкова тъп и знам , че не требе да е така .
Та въпроса ми е трудно ли се сменява и къде точно са засеците за да си го сменя аз . А и понеже двигателя е 1,3 бензин , карбуратор и знам ,че се натяга чрез водната помпа - знае ли някой как точно става ?
Toчно така, дългата част от ремъка между разпределителния и коляновия вал трабва да може да се усуче на 180 град не особенно трудно. По-добре леко хлабав отколкот пренатегнат ремък. За твоя двигател ремъка се сменя в комплект с помпата на 60000km. A натягането става с водната помпа ето така:
1. Разхлабваш капачката на разширителният съд.
2. Сваляш капака на ангренажния ремък.
3. Разхлабваш ЛЕКО трите болта които държат водната помпа.
4. С ЛЕКИ почуквания, най-добре с месингов дорник, натягаш (назад) или охлабваш (напред), помпата е ексцентична.
Сглобяваш в обратен ред.
Смяната е маалко по-сложна. Ако имаш интерес и за нея мога да ти пиша.
- La4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Предишния ми голф беше с такъв мотор, и ми беше паднала вътрешната ограни4ителна халка на зъбното колело на помпата (добре 4е беше вътрешната, 4е ремъка опираше в блока и нама на4ин как да се изхлузи), та не е лошо да я огледаш добре в това отношение ако е такава, а другата която взех след това беше с изляти бертове на зъбното колело и нямаше грижи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 96 госта