Ангренажен ремък на Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
teneketo
Мнения: 442
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ангренажен ремък на Голф 2

Мнениеот teneketo » Пет 04 фев 2005 11:20


Значи вчера проявих интерес към двигателя ми и като си видях ангренажния ремък и ми спря сърцето .
Много отпуснат направо мога да го завъртя на 180 градуса .
Аз не разбирам от двигатели признавам си на мен силата ми е при боите.
Но когато питах майстора дато ми го сменява първия път и той ми вика така требе ДА ама не съм чак толкова тъп и знам , че не требе да е така .
Та въпроса ми е трудно ли се сменява и къде точно са засеците за да си го сменя аз . А и понеже двигателя е 1,3 бензин , карбуратор и знам ,че се натяга чрез водната помпа - знае ли някой как точно става ?




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 04 фев 2005 11:27


Огледай много добре зъбите на ролката на водната помпа. С времето се заострят и могат да прережат ремъка.
Водна помпа около 50 лв(нова)


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Ангренажен ремък на Голф 2

Мнениеот yossarian » Пет 04 фев 2005 11:54


teneketo написа:Значи вчера проявих интерес към двигателя ми и като си видях ангренажния ремък и ми спря сърцето .
Много отпуснат направо мога да го завъртя на 180 градуса .
Аз не разбирам от двигатели признавам си на мен силата ми е при боите.
Но когато питах майстора дато ми го сменява първия път и той ми вика така требе ДА ама не съм чак толкова тъп и знам , че не требе да е така .
Та въпроса ми е трудно ли се сменява и къде точно са засеците за да си го сменя аз . А и понеже двигателя е 1,3 бензин , карбуратор и знам ,че се натяга чрез водната помпа - знае ли някой как точно става ?


Toчно така, дългата част от ремъка между разпределителния и коляновия вал трабва да може да се усуче на 180 град не особенно трудно. По-добре леко хлабав отколкот пренатегнат ремък. За твоя двигател ремъка се сменя в комплект с помпата на 60000km. A натягането става с водната помпа ето така:
1. Разхлабваш капачката на разширителният съд.
2. Сваляш капака на ангренажния ремък.
3. Разхлабваш ЛЕКО трите болта които държат водната помпа.
4. С ЛЕКИ почуквания, най-добре с месингов дорник, натягаш (назад) или охлабваш (напред), помпата е ексцентична.
Сглобяваш в обратен ред.

Смяната е маалко по-сложна. Ако имаш интерес и за нея мога да ти пиша.


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Пет 04 фев 2005 17:55


искам да напомня на всеки който не знае ,че ремъка се усуква на 90 градуса ,а не на 180 ! оставиш ли го хлабав ще береш ядове!и преди да разглобяваш каквото ида е , наместваш разпределителния и коляновия вал на БЕЛЕГ!Ако не си на ясно не прави експеримети, смяна на ремък е около 10-15 лв.


Потребителски аватар
teneketo
Мнения: 442
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот teneketo » Пон 07 фев 2005 14:47


Абе на мен ми искат 20 лв. за смяна , но не е в това проблема . Искам да знам , че като го сменяват го правят наистина както и да е щото иначе аз ще си го сменя . Известно ми е за белезите и горе долу съм запознат само дето тая моя водна помпа всява страх и притеснение в душицата ми . :stll think:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 07 фев 2005 14:52


кое те притеснява на помпата
гледаш да не тече, да не вие и скърца, да не е много изхабена като зъбци /брабуса ти го писа по-горе/
по каталог на 60 000 дават смяна на ремък и щото няма обтягаща ролка /помпата играе тая роля/ и смяна на помпа с ремъка-мене това ме притеснява щото не съм го правил :oops:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 07 фев 2005 15:01


teneketo написа: .........Искам да знам , че като го сменяват го правят наистина както и да е щото иначе аз ще си го сменя .......


Ами Васко е Човекът. :lol: :lol: (Рекламааааааааа)


Потребителски аватар
teneketo
Мнения: 442
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот teneketo » Пон 07 фев 2005 15:46


Е значи ще трябва да се запозная с Васко :D


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Пон 07 фев 2005 16:14


Предишния ми голф беше с такъв мотор, и ми беше паднала вътрешната ограни4ителна халка на зъбното колело на помпата (добре 4е беше вътрешната, 4е ремъка опираше в блока и нама на4ин как да се изхлузи), та не е лошо да я огледаш добре в това отношение ако е такава, а другата която взех след това беше с изляти бертове на зъбното колело и нямаше грижи.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 96 госта