странен ел. проблем след смяна акумулатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: странен ел. проблем след смяна акумулатор

Мнениеот Bioside » Нед 16 сеп 2012 0:31


Няма смисъл от това колега.Ако не ти се връща алармата и можеш да се оправиш с инсталацията ще ти напиша какво трябва да направиш за да си решиш проблема.На контакт помпата ти постоянно ли работеше или ако нямаш намерение да палиш изключваше след няколко секунди.




stan40
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: странен ел. проблем след смяна акумулатор

Мнениеот stan40 » Нед 16 сеп 2012 0:34


изключва след няколко секунди


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: странен ел. проблем след смяна акумулатор

Мнениеот Bioside » Нед 16 сеп 2012 1:00


При това положение по добре да отидеш при електричар да върне инсталацията както си е била преди да сложат алармата.Моята помпа работи постоянно.Алармата е сложена да не се разправя италианеца с иммото и същевременно да се запази защитата от страна на помпата при опит за кражба.При теб явно не е така.Не ме учудва защото съм виждал едното и другото изпълнение,но това щракане може да е само от халтава връзка на релето в имобилайзера или бялото щепселно G1 отзад на таблото.На 3 пин се подава масата която идва от ЕЦУ-то и включва реле 167 за помпата.При някой модели тази връзка е прекарана през иммото и тогава отива на щепселното.Провери дали не се е издърпало щепселното ако не е заключено като си махал алармата.Виж и кабела който излиза от 3 пин дали не е прекъснат някъде.Него ползват при монтажа на алармите.Записал съм го че е жълт със синя ивица ама по добре гледай пина на щепселното.Бяла 12 изводна букса.Не можеш да я объркаш.Надявам се като си махал алармата да си възстановил връзките които е прекъсвала а не само да си и наскубал кабелите :)Ако съм прав за последното релето се опитва да вземе маса през други консуматори които са били свързани с алармата.Жуженето отпред вдясно може да е и от клаксона или сирената с която е сигнализирала алармата :drunk


stan40
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: странен ел. проблем след смяна акумулатор

Мнениеот stan40 » Нед 16 сеп 2012 21:26


мъките ми продължиха и днес, ставам към обяд и гледам чистачките работят ли работят, добре че някой ги беше дръпнал та да не се търкат от стъклото, пробвах да видя дали ще запали - ок запали (нали нов акумулатора) вдигам капака да видя какво става, пипнах една - две жички и взе че угасна и сега няма палене, а иначе онова със контакта и щракането на релето продължава ... ех дано да е хубаво времето утре, за ел. майстор си е


stan40
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: странен ел. проблем след смяна акумулатор

Мнениеот stan40 » Пон 17 сеп 2012 18:47


е днес направихме проверка с мой приятел - сменихме релето с ново и никакъв резултат, поне я накарах да пали, като причината за това беше лошо сързано заземяване на кабела излизащ от минуса на акумулатора, сега обаче ми остава главния въпрос, защо работи бензиновата помпа когато дам мигач или свтлини или парно или вс. ел което се пусне, това което ми дадоха като възможен отговор е че взима маса от свръзката на бензиновата помпа, но зашо и как никой не може да каже (евентуално изгоряла жица и сега колата си търси друго място за маса )

Благодаря на колегата Bioside за точното попадение, сега обаче остава да се търси по инсталацията, за което със сигурност ми трябва майстор


stan40
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: странен ел. проблем след смяна акумулатор

Мнениеот stan40 » Съб 22 сеп 2012 20:00


и така лека полека почнах да разплитам възела- кабелите за алармата бяха успешно изрязани, намерих виновника заради който електрониката работеше и когато колата не е на контакт - жица от парното взимаща директно ток от акумулатора и на нея вързани другите консуматори чистачки, мигачи и т.н. - направих го да си работят отделно и само когато колата е на контакт или запалена, НО сега остана последния проблем - бензиновата помпа.

когато дам на контакт и тя се пуска (всъщност пускаше се и преди де, но само за малко), а сега работи постоянно :screwy ....
хубавото е че не е като преди когато пусках мигача и пускаше импулс към нея да работи , но пък тогава спираше след импулса, а сега нон стоп, когато е на контакт
Bioside помагай, ти беше писал че имаш идея ако работи постоянно, как ще я накараш да спира?


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: странен ел. проблем след смяна акумулатор

Мнениеот Bioside » Съб 22 сеп 2012 21:27


Сваляш монтажния блок с предпазителите и релетата.Отзад има 3 бели щепселни съединения.Интересува те средното G1.На 3 пин е кабела който управлява релето по минус.Червен с жълта ивица е за бензиновите мотори,но според фирмената програма е жълт със синя ивица.За по сигурно гледай пин3.Кабела трябва да е прекъснат някъде зад таблото от алармата.Ако е така махаш приходящите кабели и възстановяваш връзката.Ако не е там може да е в двигателния отсек около мястото откъдето наскуба алармата.Поздрави.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта