1. Колата не е палена много време и нямаше ток в акомулатора (едно малко акумолаторче искра) и като завъртях ключа взе да свири клаксона. Тоя от авто къщата каза че това е алармата, свири щото няма ток. Вярно ли е това?
2. Сложихме друг акомулатор - запали, малко прехълца, но ми се струва нормално на студент старт, непалена доста време и с неособено читав акумолатор.
3. Държи обороти стабилно 900, но като подадох по рязко газ първо заглъхна за секунда, след което се изфорсира. (уточнявам, че беше работила около минута две на празен ход, не съм я карал по шосето, само на място я изфорсирах два пъти)
4. От двигателя, като работеше на празен ход се чуваше някакъв шум, не мога да опреедля какъв, приличаше на шум от лагер. Но не беше силен и не беше чукане (понеже доколкото знам, лагерите на коляновия вал ако са разбити, се чува чукане като от часовник а не шум подобен на вибрация. Какво може да е това и има ли осование да се притеснявам от това.
5. Погледнах скоростната кутия, понеже знам, че на тези голфове това им е основната болежка - на едно рамо което държеше скоростната кутия към рога на купето( така ми се стори) видях че пише "FR". На тези голфове има ли такава скоростна кутия с код "FR"?
Общо взето това са ми въпросите. Ако някой каже по едно мнение ще му бъда много благодарен.
6. И последно, понеже нямам познат майстор, видях този сайт http://www.ogledi.com/ Ползвал ли е някой услугите на тази фирма при оглед на кола?
ПС: това е колата, прилагам снимки ако някой я е гледал на живо да каже какво е видял.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Поздрави!
