А колата така ли си я взел или проблема е изникнал в последствие?
Първо и на мен ми мина през ума упрсвляващия блок- релето, но ако беше то, перките щяха да си въртят, независимо дали буксата е закачена или не!
Тръдно е да се каже каже какъв е проблема, без колата да е пред теб.
По 15 мин да въртят перките не е нормално. На контакт спират!
Има нещо сбъркано...
За мен лично или датчик или целия модул...
Датчик за перките на VR6 ? -РЕШЕНО!
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Датчик за перките на VR6 ?
Таяка я взех колата и този син датчик на жълта букса ми направи впечатление.
Това беше и идеята на темата,какво евентуално да очаквам и какво още се командва от него.
Другата седмица ще потърся оригиналния датчик и ще видя какво още ще изкочи.
Това беше и идеята на темата,какво евентуално да очаквам и какво още се командва от него.
Другата седмица ще потърся оригиналния датчик и ще видя какво още ще изкочи.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Датчик за перките на VR6 ?
Днес решх проблема с датчика след леко ходене по мъките и благодарение на едно приятелче което се осъмни от това което ни дават в магазина и се разчете в някакви немски или незнам си какъв форум.
Та въпросният датчик управлява стрелката на таблото за температурата и перките на радиатора след като изгасите двигателя.
Оригинално този датчик е изцяло жълт като на някой от вас,но след време го спират от производство и почват да правят черен със жълт пръстен който се оказва неспулочлив и в момента се предлагат на пазара сини,бели или син с бял пръстен в зависимост от производителя.На които номера е същия с изключение на буквата на края!
Утре ако не забравя да го взема от колата ще напиша номера на оригиналния и неговия заместител в момента което по цветове няма нищо общо с буксата и ми създаде така наречения смут и проблем при закупуването му.


Та въпросният датчик управлява стрелката на таблото за температурата и перките на радиатора след като изгасите двигателя.
Оригинално този датчик е изцяло жълт като на някой от вас,но след време го спират от производство и почват да правят черен със жълт пръстен който се оказва неспулочлив и в момента се предлагат на пазара сини,бели или син с бял пръстен в зависимост от производителя.На които номера е същия с изключение на буквата на края!
Утре ако не забравя да го взема от колата ще напиша номера на оригиналния и неговия заместител в момента което по цветове няма нищо общо с буксата и ми създаде така наречения смут и проблем при закупуването му.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], stefan1.0.0 и 55 госта