2E мени обороти
- tasosss3
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2E мени обороти
колега и аз имам този проблем се си мисля някои вакум нещо да не дърпа въздух от некаде ама нямам време да я видя.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: 2E мени обороти
на моята като и подадеш газ и пропушва черен дум
мисля да не е дебитомер или ламбсонда 


-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2E мени обороти
Мое лично мнение от скромния ми опит..
Може да смуче "непремерен въздух" от някъде провери си вакумите и картерните вентилации (самите маркучи как са,дали не дърпа въздух от тях)..
За гасненето,ако го прави в движение (примерно караш на 4та с 80 и изключиш от скорост) виж отпред на кутията на въздушния филтър ако нямаш маркуч за студен въздух а просто стърчи от кутията входа пробвай с маркуч извит на страни или назад или с нещо просто да попречиш на въздуха да не "влиза" в кутията без да има нужда(нищо не коства)....
Другото,което може да е ако не си чистил дроселова клапа,може да е от нея ..
Поздрави и пиши да видим какво е станало ..
Може да смуче "непремерен въздух" от някъде провери си вакумите и картерните вентилации (самите маркучи как са,дали не дърпа въздух от тях)..
За гасненето,ако го прави в движение (примерно караш на 4та с 80 и изключиш от скорост) виж отпред на кутията на въздушния филтър ако нямаш маркуч за студен въздух а просто стърчи от кутията входа пробвай с маркуч извит на страни или назад или с нещо просто да попречиш на въздуха да не "влиза" в кутията без да има нужда(нищо не коства)....
Другото,което може да е ако не си чистил дроселова клапа,може да е от нея ..
Поздрави и пиши да видим какво е станало ..

- plamenvv_bs
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 22 авг 2009 5:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: 2E мени обороти
Днес закачах мояят Golf , и маняка каза дроселова клапа , нова около 400 лв !! проблемът беше същия мени оборотите и гасне
Имало некъв потенциометър вътре дето се износвал, неможе ли да се отремонтира тва

Имало некъв потенциометър вътре дето се износвал, неможе ли да се отремонтира тва

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: 2E мени обороти
моята спря да гасне но още държи променливи обороти
като я запаля студена държи 900 като загрее качва на 1100-1200 а трябва да е обратното
гасненето беше от лоша центровка и маркучлето от серевото до колектора


гасненето беше от лоша центровка и маркучлето от серевото до колектора

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: 2E мени обороти
Виж, тоя мотор откъм празен ход е адската свиня.
И ше страдаш.
Едната беля са износените писти в тпс и дебитомер. Ако ти е трещяла на газ и си покривил оста на дебитомера, още по-лошо.
Тпс и дебитомер се мерят с ом/метър, крайни показания и целия участък на слоя без прекъсвания.
Мерят се и с волтметър на запален мотор, всички методи/данни са описани в аутодата прекрасно.
Мотора е дърт и диагностиката му е олеле.
На дебитомер плочка се "мести"/сменя, или цял друг. Тпс не се ремонтира.
Втора беля, датчик за температура/антифриз, смяна.
Други много бели:
Дебел въздуховод, снадки, картерна вентилация: без пропуски и съскане.
Вакууми към клапа топло/студено, серво и бар регулатор, изрядни.
Евап клапан на калника, ако не затваря плътно мотора се побърква.
Дросел клапа: тя е проста без жици. Нищо не става с чистене, същия гъз е.
Клапан за празен ход: ако бачка промивка с коресилин. Ако не, друг.
"О" пръстени на дюзи, рядко става но и те могат да "съскат" и да объркват.
Свещи, кабели, капачки, палци, л.сонда, центровки това е ясно.
Повервай ми, месец некаде легах и ставах с празен ход на шибано 2Е.
Всички сензори вкарах в час, накрая смених и екуто и кочината се успа. А газ немам

Едната беля са износените писти в тпс и дебитомер. Ако ти е трещяла на газ и си покривил оста на дебитомера, още по-лошо.
Тпс и дебитомер се мерят с ом/метър, крайни показания и целия участък на слоя без прекъсвания.
Мерят се и с волтметър на запален мотор, всички методи/данни са описани в аутодата прекрасно.
Мотора е дърт и диагностиката му е олеле.
На дебитомер плочка се "мести"/сменя, или цял друг. Тпс не се ремонтира.
Втора беля, датчик за температура/антифриз, смяна.
Други много бели:
Дебел въздуховод, снадки, картерна вентилация: без пропуски и съскане.
Вакууми към клапа топло/студено, серво и бар регулатор, изрядни.
Евап клапан на калника, ако не затваря плътно мотора се побърква.
Дросел клапа: тя е проста без жици. Нищо не става с чистене, същия гъз е.
Клапан за празен ход: ако бачка промивка с коресилин. Ако не, друг.
"О" пръстени на дюзи, рядко става но и те могат да "съскат" и да объркват.
Свещи, кабели, капачки, палци, л.сонда, центровки това е ясно.
Повервай ми, месец некаде легах и ставах с празен ход на шибано 2Е.
Всички сензори вкарах в час, накрая смених и екуто и кочината се успа. А газ немам

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: 2E мени обороти
bobocamaro написа:Виж, тоя мотор откъм празен ход е адската свиня.И ше страдаш.
Едната беля са износените писти в тпс и дебитомер. Ако ти е трещяла на газ и си покривил оста на дебитомера, още по-лошо.
Тпс и дебитомер се мерят с ом/метър, крайни показания и целия участък на слоя без прекъсвания.
Мерят се и с волтметър на запален мотор, всички методи/данни са описани в аутодата прекрасно.
Мотора е дърт и диагностиката му е олеле.
На дебитомер плочка се "мести"/сменя, или цял друг. Тпс не се ремонтира.
Втора беля, датчик за температура/антифриз, смяна.
Други много бели:
Дебел въздуховод, снадки, картерна вентилация: без пропуски и съскане.
Вакууми към клапа топло/студено, серво и бар регулатор, изрядни.
Евап клапан на калника, ако не затваря плътно мотора се побърква.
Дросел клапа: тя е проста без жици. Нищо не става с чистене, същия гъз е.
Клапан за празен ход: ако бачка промивка с коресилин. Ако не, друг.
"О" пръстени на дюзи, рядко става но и те могат да "съскат" и да объркват.
Свещи, кабели, капачки, палци, л.сонда, центровки това е ясно.
Повервай ми, месец некаде легах и ставах с празен ход на шибано 2Е.
Всички сензори вкарах в час, накрая смених и екуто и кочината се успа. А газ немам

-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 2:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: 2E мени обороти
Нищо не писа,от де беше проблема?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: 2E мени обороти
kadrovaka написа:Нищо не писа,от де беше проблема?
Той смени колата, бре. Откъде да знае

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: 2E мени обороти
bobocamaro написа:kadrovaka написа:Нищо не писа,от де беше проблема?
Той смени колата, бре. Откъде да знае
преместих се в дизеловия раздел

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта