Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар

Мнениеот chiki-riki » Пет 12 окт 2012 0:37


След слагането на спортни пружини знам, че трябва да се регулира кантара понеже задницата е по-ниска от нормалното окачване и така "лъже" кантара, че колата е натоваренa и прехвърля повече сп. усилие отзад. Отидох на канал, за да ми е по лесно, но ми направи впечатление, че пружината има свободен ход нагоре-надолу. Реших да не пипам нищо, а да разпитам как трябва да е и дали има нещо нередно ?! И как точно да регулирам кантара ?

:beer




Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с кантар - голф 2

Мнениеот chiki-riki » Пон 15 окт 2012 23:43


Знам, че не се избутват теми ама .. :roll:


Потребителски аватар
Stoqnov_
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Balgariq

Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар

Мнениеот Stoqnov_ » Сря 17 окт 2012 11:20


Късите пружини само отзад ли са?


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар

Мнениеот chiki-riki » Сря 17 окт 2012 17:11


Не, отпред също съм със спортни 40/40 са


Потребителски аватар
Stoqnov_
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Balgariq

Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар

Мнениеот Stoqnov_ » Сря 17 окт 2012 19:27


Щом окачването е комплект не е нужно да настройваш кантара, колега. Затова питах- дали окачването е свалено само отзад, тъй като в първото мнение не бе написано. Колата е по-ниска, но баланса на автомобила не е нарушен, тъй като си свалил с малко и отпред и отзад и разпределението на товара спрямо предна/задна ос е останало почти идентично. В този случай не е необходима намеса. Ако искаш да ти се изясни - влез на канала и повдигни колата отзад- ще видиш, че има "мегдан" още за движение на механизма на самият кантар.


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар

Мнениеот chiki-riki » Чет 18 окт 2012 0:45


За това с повдигането не се бях сетил, но не мисля, че пружината трябва да има свободен ход нагоре-надолу ?! :roll:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар

Мнениеот znainainai » Чет 18 окт 2012 6:06


Човек махай го този кантар НЕ ти трябва. Има 2-ки без кантар заводско и нямат проблеми със спирането напротив даже спират по-добре.


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар

Мнениеот chiki-riki » Чет 18 окт 2012 11:33


карах един ден без кантар и още на второто спиране си казах, че 2ри път няма да го махам. При рязко спиране блокираха първо задните колела :screwy


Потребителски аватар
Stoqnov_
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Balgariq

Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар

Мнениеот Stoqnov_ » Чет 18 окт 2012 17:47


По-скъпо от Голфа и експериментите на тунингистите е човешкият живот, това не бива да се забравя..

А за "свободният ход", както се изразяваш, колега- да, трябва да има малко хлабина.


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK2 1988г. GU - nроблем с кантар

Мнениеот chiki-riki » Пет 19 окт 2012 0:46


Stoqnov_ написа:По-скъпо от Голфа и експериментите на тунингистите е човешкият живот, това не бива да се забравя..

А за "свободният ход", както се изразяваш, колега- да, трябва да има малко хлабина.



Именно :да:, може и преди да е била така пружината, но да не съм обърнал внимание :), но по спомен от други колеги съм чел, че прават някакво регулиране на кантара след като сложат било то ниски пружини или спортно окачване за това реших да попитам .. :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ludmil_spasov_89 и 35 госта