Диагностиката отнема половин час максимум. Първо мериш температурата на главата с точен уред колко точно е,за да знаеш дали датчика те лъже или наистина си загрява повечко.Ако загрява наистина повече,тогава пипни долния маркуч на радиатора и виж дали е горещ.Ако е горещ,значи термостата е отворил и минава антифриз и можеш да търсиш проблема в датчика,който пуска перката (на 95 тръгва 1-ва степен,на 102 2-ра).Ако долния маркуч е студен,тогава вариантите са три - или системата не е обезвъздушена добре (почти винаги не се обезвъздушава добре след смяна на термостат) или термостата не отваря достатъчно или водната помпа няма достатъчно добър дебит.
За маркучите на парното - това да стават малко по-топли като дадеш газ е нормално,защото вдигаш оборотите на помпата и съответно се вдига и дебита и,а там диаметъра не е много голям и доста се усеща разликата в дебита.
Иначе за термостата - слагайте оригинални,защото евтините само ядове правят и 9 от 10 не работят като хората още като чисто нови...Да поясня - оригинален значи от представителството на VW за 70лв, не "оригинален" по думите на продавача в някое квартално магазинче.
