Един ден,като ти минат през ръцете толкова нови части,колкото съм наслагал,ще разбереш,че повечето то тях са по-зле от старите ти и това,че си сменил еди какво си еди кога си,не значи,че вече не е сдало багажа и не е то причината,ако ще и вчера да си го сложил.Именно затова казах,че без да се вдигне и да се види,само си гадаем и си чешем езиците.Може да е от тампон на носача,може и да не е,може да от някое от новите неща,които си сложил,може и да е от несменените неща.
Както вече казах,прегледа на това окачване, отнема смешно малко време и ще разбереш за нула време какво и има на колата ти

Отгоре може да има хлабина,да,сплесква се тампона на амортисьора (макферсона,както му казват) и започва да има луфт нагоре-надолу.Това се проверява,когато се вдигне колата и гумата се мести нагоре-надолу.Ако се движи гумата,се вижда,че се движи и чашката отгоре над тампона,обикновено има ход на 2-3см

,а трябва да е напълно стегнато,без луфт.Средно за макс. 20 000км заминават тези тампони отгоре и трябва да се сменят,защото започва да блъска при неравности и при боксуване предницата се държи сякаш гумата подскача
