В маслото си улавям мирис на бензин, за сега още не се е покачило ничото много. в момента е точно на чертичката на макса.
Вс лучай, че е бензинова помпа някой има ли представа колко струва, от къде да я взема, за работа колко ще излезе и изобщо дали има някакви особености около нея. за сега мисля,че не става въпрос за картерни газове.
Как може точно да се установи дали е от нея? просто не искам да я сменям само за идеята.
Бензинова помпа
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Помпата е към 25-30 лв., има я по магазините... Аз си взех от някакъв магазин на 'Черни връх'... Поради същите симптоми, като тебе... Е, не беше от нея... Ако искаш, мисля мога да ти изровя отнякъде старата поне за проба.... Само гарнитурка ще ти трябва... Иначе смяната е лесна - на 2 болта с вътрешен шестограм се държи (е, малко пречи масления филтър, ама не е много)... Стига да не е студ, и сам лесно се оправяш...
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен беше от пробита мембрана на празния ход нейде из карбуратора... Пълнеше здраво през всмукателния колектор и цилиндрите. И въобще не държеше празния ход... При теб как е?
Иначе ако е само на мирис, не му се плаши, мисля, че е нормално, особено ако я караш студена и за кратко, пък и в тоя студ...
Иначе ако е само на мирис, не му се плаши, мисля, че е нормално, особено ако я караш студена и за кратко, пък и в тоя студ...
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Точно затова е направен отдушника за картерните газове, да има къде да се изпарява...в студено време при каране на къси разстояния, когато не винаги пали от първия път, отива и в картера.Едно от обясненията е, че бензина кондензира и се стича по стените на цилиндъра, причината е в ниските температури.Кагато караш извънградско на високи обороти това явление не се наблюдава.
При мен редовно си смърди на бензин от отдушника на картера, мирисал съм още 2 мотора като моя(единия на газ, а другия на бензин).При единия миришеше на газ, а при другия на бензин както при мен.
Ако причината е от физична гледна точка(студ,конденз) няма проблем, но ако нещо е скапано трябва да се оправи.Освен помпата провери и това за което ти каза колегата змей.
П.П. Ако в маслото има бензин, като запалиш малко от него няма просто да притлее като масло, а ще препламне като бензин
При мен редовно си смърди на бензин от отдушника на картера, мирисал съм още 2 мотора като моя(единия на газ, а другия на бензин).При единия миришеше на газ, а при другия на бензин както при мен.
Ако причината е от физична гледна точка(студ,конденз) няма проблем, но ако нещо е скапано трябва да се оправи.Освен помпата провери и това за което ти каза колегата змей.
П.П. Ако в маслото има бензин, като запалиш малко от него няма просто да притлее като масло, а ще препламне като бензин

- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Не мога да разбера как повреда в бензиновата помпа ще вкара бензин в маслото. Според мен проблема си остава в късите разстояния и студеното време. Просто не всички обръшат внимание на това, но според мен почти всички автомобили незагрели на къси разстояния вкарват бензин в маслото малко или повече. Просто зимата е толкова кофти сезон, а и на къси разстояния мотора на може да влезе в режим, абе изобщо лоша работа. Чудя се възможно ли е от инжекторите да пропуска бензинн при спрян мотор
,тк. остава налягане в хранителната система и след загасяна на двигателя и евентуално как се установява това.

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Boko* написа:........Не мога да разбера как повреда в бензиновата помпа ще вкара бензин в маслото..........
Без проблем може да омеша, примера е бензиновата помпа на 1.3 (карбуратор двг), която е механична и се задейства чрез палец от разпределителния вал. Този палец влиза в главата, а там си има масло (около вала- нали?) и като се скъса платното на бензиновата помпа ето ти резултата - бензин в маслото.
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
zmej написа:При мен беше от пробита мембрана на празния ход нейде из карбуратора... Пълнеше здраво през всмукателния колектор и цилиндрите. И въобще не държеше празния ход... При теб как е?
Иначе ако е само на мирис, не му се плаши, мисля, че е нормално, особено ако я караш студена и за кратко, пък и в тоя студ...
Ами сутрин и трябва да я посилвам с педала на газта. и след 2-3 минути форсаж, макар и студена, вече е ок и не гасне на празен.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Boko* написа: Чудя се възможно ли е от инжекторите да пропуска бензинн при спрян мотор,тк. остава налягане в хранителната система и след загасяна на двигателя и евентуално как се установява това.
Aко инжектора/инжекторите не са добре се наблюдава и такова явление.Прикачаш уред за измерване на налягането към маркуча на бензина и като изключиш мотора трябва да падне стойността(по-малка от тази в работен режим),а ако падне до нула след време, значи изпуска от някъде.Въпросът е да разбереш дали при твоя мотор трябва да има постоянно остатъчно налягане и дали това налягане липсва.Трябва да има и регулатор за налягането, който връща излишният бензин в обратно в резервоара....
Вече всичко зависи от инжекциона

Последна промяна от NovobranecGT на Сря 09 фев 2005 16:41, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта