Трудно пали, само когато е студено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
klf98
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Трудно пали, само когато е студено

Мнениеот klf98 » Пон 06 ное 2006 0:29


Здравейте, нов съм във форума, но чета статиите отдавна. Прегледах почти всички теми и не можах да намеря като моя проблем. Колата е Jetta 1.8 моно, бензин, 1987г. Случи ми се следното, след застудяването започна да пали трудно, преди това си палеше веднага а сега трябва даже да напомпвам газта и пак пали трудно трябва да варти повечко време. След запалването няма проблем, като е топъл двигателя няма ядове. Свещи-сменени, кабели-изрядни, акумулатор /утре ще го замерят/. Карал съм я каде ли не VW-сервиз в Благоевград, Bosh-сервиз в Благоевград и още 3-4 майстори. Първо беше Bosh-сервиз човека там ми каза че е погледнал и подменил температурния датчик с друг втора ръка за който бил 100 процента сигурен че работи, после ми каза проблема бил другаде в една джаджа която имала някакви притискателни неща и била отваряна и по рано и била пипано по нея, за цената ми каза че нова струвала около 900-1000 лева, което е направо абсурдно то колата струва толкова :lol: . После последва друг сервиз VW, диагностика на двигагтел, майстора каза запушен инжекцион, каза че е направил и центровка и всичко както е по книгите. Проблема на другата сутрин си остана. Просто нямам идея от какво може да е, кажете друго какво да опиша по колата, утре ще кажа какво е станало с акумулатора. Между другото едно време като ми дойде колата беше с един малък акумулатор по-малко ампер часа от сегашния, тогава нямах никакъв проблем с паленето, с него карах около 3 години, после си взех друг нормален още беше в гаранция когато "умря", подмениха ми го този е на почти 2 години и веднъж е зареждан преди 2 месеца заради зимния сезон. Много си мисля дали не е акумулатора утре ще видя и ще информирам.

П.С. Не съм сигурен дали е моно или пълна инжекция, защото един майстор ми каза наскоро като я гледаше, че е пълен инжекцион той ми обясни, че щом до всеки цилиндър има незнам си там какво означавало пълен инж. незнам дали има значение за решаването на проблема ми.




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 06 ное 2006 5:39


какъв ти е кода на мотора?


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Пон 06 ное 2006 9:05


и аз имах такъв проблем само4е моята е с карбуратор pierburg 2e и там има една стартова клапа или не6то такова , то е едно 4ерно и е вързано за вакума и то се беше прецакало и след като го оправих вече нямам проблем.


Потребителски аватар
klf98
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот klf98 » Вто 07 ное 2006 9:47


Такаааа не е от акумулатора, преди 5 минути един ми каза да ида да ми замерят компресията на двигатела. Кажете кво да правия по-напред.


Потребителски аватар
klf98
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот klf98 » Съб 11 ное 2006 1:12


Проблема все още не е отстранен. Смених следните неща: палеца; дистрибуторна капачка; въздушен филтър; акумулатор зареден на макс /100% изряден/; свещи и кабели. Дайте некакви идеи какво още да сменям или да купувам друга кола :D Единствено което си мисля да сменя бензинов филтър и там още каквито са останали филтри за сменяне. Казвайте какво да правя ... :roll: :roll: :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DNL, tih и 51 госта