Здаравейте! Нуждая се от съвет става въпрос за компресията в цилиндрите на първия е 10,5 на втори 10,0 на трети 9,2 и на четвърти 10,0 колата гори масло ясно е че е за основен ремонт има ли някой представа каво точно трявбва да сменя и какви процедури да се направят или трябвва да е пълен ОР?
благодаря Ви предварително
компресия на голф 2 1.6 бензин
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Хубаво е да я закараш някъде да ти прегледат двигателя и ще ти кажат какво точно и е правено и какво трябва да и се направи.
Моя грешка
Кат не съм се събудил и не виждам къде гледам 
Моя грешка


Последна промяна от mad_doctor на Пон 07 фев 2005 14:43, променено общо 1 път.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Не бъркайте степен на сгъстяване и компресия
1081 VW Golf & Jetta
Displacement:
1.6 litre . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1595 cc
Bore:
1.6 litre . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81.0 mm
Stroke:
1.6 litre . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77.4 mm
Compression ratio:
1.6 litre . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9.0 to 1
Compression pressure:
1.6 litre:
New . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 to 12 bar
Minimum . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7.5 bar
Maximum permissible difference between any two cylinders . . . . 3.0 bar
Значи за твоя двигател до 9 атмосфери на цилиндър го водят нов и е нормално, така че страшно няма. Виждам, че нямаш и разлика между цилиндрите над 3 атм.
Според мен гори масло (ако не етеч от някой семеринг) от гумички на клапаните.

1081 VW Golf & Jetta
Displacement:
1.6 litre . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1595 cc
Bore:
1.6 litre . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81.0 mm
Stroke:
1.6 litre . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77.4 mm
Compression ratio:
1.6 litre . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9.0 to 1
Compression pressure:
1.6 litre:
New . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 to 12 bar
Minimum . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7.5 bar
Maximum permissible difference between any two cylinders . . . . 3.0 bar
Значи за твоя двигател до 9 атмосфери на цилиндър го водят нов и е нормално, така че страшно няма. Виждам, че нямаш и разлика между цилиндрите над 3 атм.
Според мен гори масло (ако не етеч от някой семеринг) от гумички на клапаните.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 04 фев 2005 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Нямам представа дали е правено нещо по двигателя но не ми се вярва но аз преди 2 години сменях гумички на клапаните тогава компресиятя беше на 3-те по 12,0 а на четвъртия 11,5 аз ходих в Германия и си го докарах от Хановър собственика беше жана колата беше гаражна и на 115,000 км. имам книга за голф и Джета която е сервизна и там пише че 12,0 атм. на мотор RF са при нов двигател и допустима разлика в цилиндрите 0,3 атм.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта