голям разход на гориво голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Относно високия разход на гориво.

Мнениеот vit_autosofia » Пон 06 ное 2006 5:58


nikibol написа:Здравей колега.
Причините за високият разход на горивомогат да ти идват от няколко места.
Първото нещо което трябва да провериш: Вакумният регулато намиращ се на карбуратора. В мн. случай мембраната е спукана.
Гледаш вход и изход на водата на карбуратора. Там има една спираловидна пружинка и мисля, че беха 3 винта. С това се опртеделя, колко време ще ти работи смукача. На 30, 50, 60гр......
Трябва да си провериш и запалителната система: Свещи, кабели, Чукче и наковалня ( ако не е електронно).
Успех и късмет.....


Те с това не съм много съгласен.Спираловидната пружина определя не времето колко ще работи смукача,а положението на въздушната клапа,което трябва да е 3,5-4,0мм.от стената на дифузьора на първа камера.Вакумният регулатор на смукача на тези карбуратори по дефаулт е изключен(свързан е,но маркучето е запушено)
Работата ми мирише на танпон под карбуратора.цената на хубав танпон се върти около 55лв.
:wink:




Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Относно високия разход на гориво.

Мнениеот B_O_S_S_S » Пон 06 ное 2006 6:42


vit_autosofia написа:
nikibol написа:Здравей колега.
.....


Те с това не съм много съгласен.Спираловидната пружина определя не времето колко ще работи смукача,а положението на въздушната клапа,което трябва да е 3,5-4,0мм.от стената на дифузьора на първа камера.Вакумният регулатор на смукача на тези карбуратори по дефаулт е изключен(свързан е,но маркучето е запушено)
Работата ми мирише на танпон под карбуратора.цената на хубав танпон се върти около 55лв.
:wink:


какъв е този тампом и каква роля играе ?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Относно високия разход на гориво.

Мнениеот vit_autosofia » Пон 06 ное 2006 7:17


B_O_S_S_S написа:
vit_autosofia написа:
nikibol написа:Здравей колега.
.....


Те с това не съм много съгласен.Спираловидната пружина определя не времето колко ще работи смукача,а положението на въздушната клапа,което трябва да е 3,5-4,0мм.от стената на дифузьора на първа камера.Вакумният регулатор на смукача на тези карбуратори по дефаулт е изключен(свързан е,но маркучето е запушено)
Работата ми мирише на танпон под карбуратора.цената на хубав танпон се върти около 55лв.
:wink:


какъв е този тампом и каква роля играе ?

Танпона стои между колектора и карбуратора :wink:


flex
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

разход

Мнениеот flex » Чет 09 ное 2006 10:04


И аз съм със същия двигател и имах много голям разход.Отидох на диагностика и след като ми направиха центровка и почистиха малко карборатора разхода падна на 7.Майстора каза и че ми е скъсана мембраната на вакумния регулатор и от там дърпа въздух и разваля сместта.Затова извади и запуши маркуча на вакумния регулатор.След време сменях семеринга на делкото и съм развалил центровката явно и сега харчи пак много.Аз те съветвам да отидеш на диагностика ,защото тука може да правиме само предположения с които не може да се реши проблема. Причините може да са много ,а без техниката която имат в сервизите не може да стане.Друг е въпроса на какъв майстор ще попаднеш.


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Пон 13 ное 2006 14:17


dimitkoto написа:Аз бях така до скоро, гореше ми 10 извънградско и 15-16 градско :shock
Само да вметна че каручката е Голф 2 '90 1.8 моно инжекция.

После ходих на диагностика на двигател в Дунев до ЦСКА, пича ми взе 40 лева, каза отново че тия дето са ми правили настройката преди са били бездарници и каза сега си 6 - карай.. е да ама аз едва излязох от сервиза - тя няма мощност да тръгне :) Връщам се при него и му викам че незнам дали не харчи ама със сигурност не върви... и той вика добре, аз ще ти пусна още газ и ще върви ама не е това целта, сега е настроена перфектно. Питах го защо става така и той ме прати при газаджията да ми сменя плочката на моноинжекцията че била с големи дифузери и трябвало да сложи с 2 мм. по-малки :roll: Докато се намеря с газаджията обаче ходих да си сменям гарнитура и гумички на клапаните и майстора вика я да ти направя една центровка... и о чудо ! Разхода падна значително, като не съм го засичал чисто извънградско или градско, но смесено с 40 градско и 220 извънградско ми изхарчи около 21-22 литра газ. И върви :)

Извода е че ако не си ходил на центровка скоро - сигурно е полезно :)




И аз мога да споделя че в този сервиз ми направиха колата да харчи от 16л >>>>>>> 10л обаче им нямам много вяра де , малко на късмет ми се вижда работата при тях :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта