Силна изкра ДВГ не пали
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Силна изкра ДВГ не пали
..........
Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:19, променено общо 1 път.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
...............
.............
Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:19, променено общо 1 път.
- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
След като проверите имобилайзера, намери някой приател с голф 2 1.6 викни го, свали му бобината и пробвай с неговата (все пак гледай да е същата) Има вариант тя да подава повече напрежение от нормалното и да ти прави проблеми (при мен беше така и чукчето и наковалнята се залепваха едно за друго, при електронно делко може да е друг проблема)
Може и по някакъв странен начин да ти чезне искрата като поставиш свеща на място
Може и по някакъв странен начин да ти чезне искрата като поставиш свеща на място
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
има вероятност и да виждаш искра при извадени свещи но тя да не е достатъчна за да запали...... на мен ми се случи това на Г3 1.8 и проблема идваше от тва че кабела който влиза в делкото при мен е на Г образен под 90 градуса, и понеже съм със система за усилване на искрата точно тоя кабел беше проблем щото аз бях сложил прав но без стенд и уреди не можеш да кажеш че искарата е слаба..... тоя кабел е доста проблемен виж дали не ти се ебава той
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта