Силна изкра ДВГ не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Силна изкра ДВГ не пали

Мнениеот tyo » Чет 10 фев 2005 22:07


..........

Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:19, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Чет 10 фев 2005 22:27


Извинявай за тъпото ми предположение ама това ми дойде на акъла първо
Имаш ли някакъв вид имобилайзер?Може той да прекъсва нещо по веригата


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

...............

Мнениеот tyo » Чет 10 фев 2005 23:02


.............

Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пет 11 фев 2005 11:36


След като проверите имобилайзера, намери някой приател с голф 2 1.6 викни го, свали му бобината и пробвай с неговата (все пак гледай да е същата) Има вариант тя да подава повече напрежение от нормалното и да ти прави проблеми (при мен беше така и чукчето и наковалнята се залепваха едно за друго, при електронно делко може да е друг проблема)
Може и по някакъв странен начин да ти чезне искрата като поставиш свеща на място


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 11 фев 2005 11:47


За всеки случай провери и масата на двигателя.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 11 фев 2005 19:03


има вероятност и да виждаш искра при извадени свещи но тя да не е достатъчна за да запали...... на мен ми се случи това на Г3 1.8 и проблема идваше от тва че кабела който влиза в делкото при мен е на Г образен под 90 градуса, и понеже съм със система за усилване на искрата точно тоя кабел беше проблем щото аз бях сложил прав но без стенд и уреди не можеш да кажеш че искарата е слаба..... тоя кабел е доста проблемен виж дали не ти се ебава той



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта